Smrť po očkovaní Infanrix Hexa + Synflorix + Rotarix - DOPLNENÉ

01.01.2013 17:05

Katka z Hornej Oravy

 

Doplnené: článok bol pôvodne vydaný 15.II.2012 o 834 a doplnený o vyjadrenie IURO 1.I.2013 o 1705.

 

       Náš Maroško bol jedno zdravé, krásne a usmievavé bábätko...

       V utorok 3.I.2012 sme boli na prvom povinnom očkovaní (Infanrix Hexa, Synflorix (povinne) + Rotarix (dobrovoľne)). Celý deň bol v poriadku, pravidelne som mu merala teplotu, bola v poriadku. Takto kľudne prebiehala aj nasledujúca noc. V stredu 4.I.2012 Maroško teplotu takisto nemal, ale začal pokašliavať.

       Preto som s nim išla vo štvrtok 5.I.2012 ráno k lekárke, aby ho vyšetrila, nech som spokojná - predsa len, nadchádzal predĺžený víkend. Lekárka povedala, že všetko je O.K., naordinovala mu sirupček od kašľa a Fenistil, že to prejde. Keď sme prišli domov, začal byť mrzutý, na obed sa mi zdal horúci, tak som mu zmerala teplotu: 39,5 °C. Dala som mu Paralen čapík, teplota mu však neklesala. Keď klesla, tak nanajvýš na 39,2 °C a zase bola naspäť. Poobede som mu dala ďalší, ale nepomohlo, tak som šla s Maroškom pre istotu na detskú pohotovosť.

       Tam mi Dr. povedala, že má trochu začervenané hrdlo, a zostrené dýchanie. Pridala nám antibiotiká Augumentin a polovicu Rectodelt čapíku. Ten mal Maroškovi znížiť teplotu. Povedala nám, že to cez víkend prejde. Keď sme sa vrátili domov, podala som mu všetky lieky, ktoré nám Dr. na pohotovosti naordinovala. Čípok Rectodelt mu teplotu znížil, ale chvíľku po tom, ako som mu ho dala, som si všimla, že sa mu na ušku urobil taký zvláštny fialový fliačik. Tak som ho začala prehliadať celého, a zistila som, že sa mu také fliačiky (petechie) začínajú robiť aj na nožičkách a na hrudi.

       Hneď som volala lekárke na pohotovosť, kde sme boli. Opísala som jej, čo sa deje s Maroškom. Dr. mi povedala, že to môže byť alergia na antibiotiká, ale že nech si pre istotu zájdeme do nemocnice, nech nás na oddelení posledujú, a bude dobre. V ten deň bolo hrozné počasie, tak sme volali RZP (rýchlu zdravotnú pomoc), že sa dostaneme do nemocnice skôr, ako autom. Tam nám povedali, že všetky záchranky sú na výjazdoch, že nech ideme autom na pohotovosť, kde sme boli prvýkrát, a že ak to bude súrne, tak tam nám nejakú zoženú. Tak sme leteli autom naspäť na pohotovosť. Kým sme tam došli, Maroško mal tie fliačiky už aj po tváričke, po celej hlavičke, všade...

       Keď Dr. pozrela na Maroška, vedela, že je zle. Povedala nám, že je to vážne: meningitída. Okamžite volali RZP, prišla po nás z Trstenej, pretože v Námestove žiadna nebola. Okamžite nás previezli do Trstenej, tam ho stabilizovali, aby prežil prevoz do Martina. V Martine sa ho snažili zachrániť. Robili všetko, čo bolo v ich silách, ale v piatok 6.I.2012 ráno o 845 nám Maroško odletel do nebíčka...

       Diagnóza: akútna meningokokcémia a septický šok.

 

Vyjadrenie Iniciatívy pre uvedomenie si rizík očkovania (IURO) k prípadu Maroška z Oravy

       Možno ste o tragickom úmrtí malého Maroška z Oravy na tretí deň po očkovaní počuli a upokojili ste sa oficiálnou diagnózou meningokoková sepsa. Avšak táto diagnóza nebola potvrdená podľa zásad Evidence Based Medicine (= medicína, založená na dôkazoch - pozn. red.). Aj strohá pitevná správa, ktorá má 12 riadkov a pozostalá matka na ňu čakala pol roka konštatuje, že táto diagnóza je stanovená len na základe klinického prejavu. Baktéria N menigitidis sa nenašla v krvi ani vo výteroch za živa, tobôž nie po smrti. Pitva neidentifikovala primárny zdroj infekcie, len konštatovala značné poškodenie pečene, obličiek a nadobličiek. Nebolo zistené vážne poškodenie mozgu. Nebolo už možné skontrolovať stav BCG chráničky, ktorá podľa matky nebola zahojená. Napriek tomu, že matka pri vyšetrení na pohotovosti a hospitalizácii upozorňovala, že dieťa bolo očkované kombináciou vakcín, nebral sa na to ohľad a informácia o ich type nebola zapísaná v dokumentácii.

       Prvé príznaky deň po očkovaní (teplota a mierny kašeľ) klinicky zodpovedali známemu nežiaducemu účinku rotavírusovej vakcíny, no táto možnosť bola ignorovaná. Stav sa postupne zhoršoval. Dieťa postupne dostalo Fenistil, Trifed (známa interakcia s hydroxidom hlinitým), Nasivin, Paralen (známy nežiaduci účinok poškodenie pečene), Augmentin Duo (detto), Rectodelt (imunosupresívny, očkovanie kontraindikuje!) a práve po podaní týchto dvoch posledných liečiv dieťa upadlo do apatie a začali sa objavovať petechie. Napriek snahe lekárov do rána umrelo.

       Norma EMA (= European Medicines Agency = Európsky úrad pre kontrolu liečiv - pozn. red.) na maximálnu dávku neurotoxického hliníka vo vakcíne je 1,25mg. Hexavakcína a pneumokoková vakcína Synflorix spoločne obsahujú 1,32mg hliníka. Vieme s úplnou istotou povedať, že smrť predtým zdravého Maroška nie je zavinená interakciou alebo nežiaducim účinkom vakcíny? A nebolo možné tomuto úmrtiu zabrániť pri včasnom rozpoznaní?

       Pediatrička oznámila nežiaduci účinok vakcín až po upozorneniach matky vyše mesiac po umrtí. ÚDZS (= Úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou - pozn. red.) potvrdil diagnózu pitvy a podanie matky zamietol ako neopodstatnené. Stanovisko nezmenil ani po odvolaní a žiadosti o došetrenie. Viacero faktov, uvádzaných matkou, úplne ignoroval a vôbec sa k nim nevyjadril.

Uverejnené v spravodaji Iniciatíva č. 1/2012 z 29.IX.2012.

 

Viď tiež:

 


Zverejnenie tohto článku (grafická úprava + doplnenie mäkčeňov a dĺžňov) zabralo správcovi www.slobodaVockovani.sk približne 1 hodinu.

Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, môžete našu činnosť podporiť.

 

Diskusia: Smrť po očkovaní Infanrix Hexa + Synflorix + Rotarix

Huge discounts, after your website up and event at a ill value!

BryanRex | 07.04.2024

Hello! Crazy discounts, hurry up!
We are Drop Dead Studio and our goal is to help companies achieve impressive sales results through automated marketing.
I. <b>We sell fresh databases for GSA Search Engine Ranker.</b>
• The databases are updated monthly through 24/7 parsing and by connecting purchased databases from other sources.
• You have the option to purchase a one-time fresh database or pay for a lifetime subscription for updates.
<i><b>ATTENTION!</b></i> 40% discount only until 04/10/2024!
When applying, please indicate the promotional code <i><b>DD40%</b></i> in telegram: <i><b>@DropDeadStudio</b>!</i>

II. <b>We sell fresh databases for XRumer 19.0.18 — 23.0.3 StrongAI.</b>
• The databases are also updated monthly through 24/7 parsing and by connecting purchased databases from other sources.
• You have the option to purchase a one-time fresh database or subscribe for lifetime updates.
<i><b>ATTENTION!</b></i> 40% discount only until 04/10/2024!
When applying, please indicate the promotional code <i><b>DD40%</b></i> in telegram: <i><b>@DropDeadStudio</b></i>!

III. <b>We sell our own premium databases for XRumer 19.0.18 — 23.0.3 StrongAI.</b>
• The databases are updated monthly and compiled by us through selection of all databases + including fresh ones specifically for active links, or in the case of contact forms, those links where your advertisement will be sent to the website owner.
<i><b>ATTENTION!</b></i> 40% discount only until 04/10/2024!
When applying, please indicate the promotional code <i><b>DD40%</b></i> in telegram: <i><b>@DropDeadStudio</b></i>!

IV. <b>We are selling the remaining activation keys for GSA Search Engine Ranker.</b>
• The activation keys are still available with us from the closed department that used this software, as we have fully transitioned to XRumer.
<i><b>ATTENTION!</b></i> 2 keys left for sale activation key for GSA Search Engine Ranker with a 50% discount! Write to us in telegram: <i><b>@DropDeadStudio</b></i>!

V. <b>We can also help you choose and configure servers and virtual machines.</b>
• We have 7 XRumer licenses running simultaneously 24/7, and we can also assist with setting up XRumer and Xevil.

cialis coupon cialiswithdapoxetine.com

cialis alternative | 09.11.2021

cialis dosage &lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis 20mg&lt;/a&gt;

buy cialis online cialiswithdapoxetine.com

cialis 20mg | 06.11.2021

&lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis tadalafil & dapoxetine&lt;/a&gt; cialis tablets

cialis 20mg cialiswithdapoxetine.com

cialis alternative | 04.11.2021

&lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis dosage&lt;/a&gt; cialis generic

buy cialis usa cialiswithdapoxetine.com

cialis with dapoxetine overnight to | 30.10.2021

&lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis 20mg&lt;/a&gt; cheap cialis

buy cialis usa cialiswithdapoxetine.com

generic cialis | 27.10.2021

&lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis coupon&lt;/a&gt; generic cialis

cialis dosage cialiswithdapoxetine.com

cialis pills | 21.10.2021

https://cialiswithdapoxetine.com/ cialis online

cialis alternative cialiswithdapoxetine.com

cialis online | 14.10.2021

&lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis pills&lt;/a&gt; cialis dosage

cialis tablets cialiswithdapoxetine.com

cialis alternative | 03.10.2021

cialis alternative &lt;a href=&quot;https://cialiswithdapoxetine.com/#&quot;&gt;cialis generic&lt;/a&gt;

pgvbslyrwagz

ajpxcyyf | 01.05.2020

viagra aanvullende verzekering &lt;a href=https://genviagraget.com/&gt;cheap viagra online canadian pharmacy&lt;/a&gt; viagra usa adalah

ybnehadsgtob

hprhnivo | 29.04.2020

viagra at 32 years old &lt;a href=https://menviagraget.com&gt;viagra 100 mg price&lt;/a&gt; por que el viagra es azul

jqsohtdyqpxr

ijmlidyw | 18.02.2020

cialis cheapest price &lt;a href=https://usabuyou.com/&gt;cialis online pharmacy&lt;/a&gt; buy cialis 20mg online uk

:(

Smutna | 22.01.2019

Dobry večer, prosim vas je podla vas normalna reakcia po tretom ockovani t.j. 1 roku dietata, ze po niekolkych hodinach po ockovani ma uplne oslabene nozicky, predtym behala ako zive striebro a teraz lezi nevladna, som z,toho nešťastná, poradte, dr pred ockovanim vravela,ze takato reakcia nastane,ale nezda sa mi to v poriadku

diteper

anna | 20.05.2015

Moj syn v 3 rokoch ockovany s diteper. Po par dnoch kasel suchy ale nepretrzite... po 2tyzdnovej kortikoidnej liecbe kasel ustupil. v6rokoch kontraidikovane ockovanie diteperom len tetanus dostal. Teraz ma syn 13 rokov a ma byt ockovany :vakcinou boostrix polio. .. mam obavy z reakcie na vakcinu... mam povolit ockovanie??? ? V 11rokoch mmr bez reakcii ,tetanus tiez bez reakcii.. ale imunitu mal dost oslabenu. :((( dost dlho trvalo kym som ho dala do poriadku po imunitnej stranke... ako sa postavit k ockovaniu aby na mna nepozerali ako na blazna ked ma clovek pochybnosti:((

Re:diteper

Ing. Marián FILLO | 26.06.2017

Predpokladám, že dôvod kontraindikácie v 6 rokoch nepominul, a teda logicky by ste nemala dať očkovať v podstate rovnakou vakcínou ani v 13 rokoch.

Tomu, že človeka majú iní ľudia za blázna, sa asi nevyhne nikto, kto očkovanie odmietne. Na druhú stranu, čo je lepšie?
Byť za blázna a mať (pomerne) zdravé dieťa, alebo nebyť za blázna a mať doma malého invalida?

jqsohtdyqpxr

ijmlidyw | 18.02.2020

cialis cheapest price &lt;a href=https://usabuyou.com/&gt;cialis online pharmacy&lt;/a&gt; buy cialis 20mg online uk

ybnehadsgtob

hprhnivo | 29.04.2020

viagra at 32 years old &lt;a href=https://menviagraget.com&gt;viagra 100 mg price&lt;/a&gt; por que el viagra es azul

pgvbslyrwagz

ajpxcyyf | 01.05.2020

viagra aanvullende verzekering &lt;a href=https://genviagraget.com/&gt;cheap viagra online canadian pharmacy&lt;/a&gt; viagra usa adalah

mening.meningitida

sara | 27.08.2014

n.men.sa nemusi potvrdit v krvi ani vyteroch ak sa okamzite nasadia antibiotika,ale v liquore by sa mala najst ak islo o tuto infekciu..

hlinik

sara | 27.08.2014

1.25 mg hlinika je max . "dovolena" davka na jednu vakcinu, nie totalna max davka cize sa neda spocitavat hexu a synflorix resp hexu a prevenar..

Re:hlinik

Ing. Marián FILLO | 22.01.2015

Chcete povedať, že keď Vás jedna zmija uhryzne do jednej nohy o niečo menšou dávkou jedu, než by bola dávka smrteľná, a druhá zmija do druhej nohy rovnako veľkou dávkou, tak že nezomriete?

Re:Re:hlinik

Elo | 16.03.2019

Svata pravda, ale to tu ludia nepochopia, ked to porovnavaju s pokusanim od zvierata...

Re:Re:Re:hlinik

Elo | 16.03.2019

Reagoval som na Saru, ze ma pravdu, nemoze sa to takto spocitavat.
Ked sa bojite o obsah hlinika tak dajte radsej Prevenar, ten ma len 0,125mg Al - takze 4x menej ako Synflorix

Re:hlinik

Xyz | 21.02.2017

Akykolvek hlinik v akejkolvek podobe a v akomkolvek mnozstve je toxicky tak o com sa tu sakra bavime???

Odkaz:Farmakovigilance ,www.sukl .cz , 2/2014

Marie ,MUDr. | 13.08.2014

Informační zpravodaj / Státní ústav pro kontrolu léčiv/
str. 5 :
Kombinace hexavakcíny s očkováním proti pneumokokům má
doložené zvýšené riziko febrilní reakce.
PROTO BY LÉKAŘI MĚLI TAKOVÝ POSTUP VÍCE ZVAŽOVAT.

MUDr.

Marie | 13.08.2014

Nesmírně mne bolí,když se dovídám,že očkování v rukou lékaře může zabít dítě.Vždyť dětský lékař je tu hlavně pro ty nemocné a slabé,právě proto , aby je chránil! Je však na Vás , na rodičích,abyste nedovolili,aby Vašemu dítěti někdo ublížil ! Apeluji na Vás ,slovenské a české mamičky, dokud je Vaše dítě maličké a bezmocné, nepusťte je ze své náruče!
Nebojte se smlouvat se svým pediatrem! Nebojte se odkládat očkování na později, až budete vědět,jaký má Vaše babátko např. krevní obraz , jaký má nález v moči, k jakým nemocem či alergiím inklinuje.Až bude mít také přiměřenou váhu, alespoň 6-7 kg . Nikdy si nenechejte naočkovat 2 vakciny najednou! Žádejte největší intervaly mezi očkováním , jaké jsou možné! Nastudujte si všechny dostupné informace o očkovací látce , kterou Vám někdo doporučuje.Nikdy neriskujte.Vaše děti potřebují bezpečí , ne risiko či skok do tmy .
Nedovolte,aby Vám někdo přinesl infekci do domu! Nenavštěvujte ordinace s nemocnými dětmi ! Chraňte své děti před infekcemi a před vším,co je může ohrozit. Jsou to přece Vaše drahé, nesmírně křehké andělské bytosti, na každém kroku jim hrozí nějaké nebezpečí !
Běda tomu , kdo by ublížil jednomu z maličkých...

Re:MUDr.

Anna | 17.05.2015

No ako tak čítam tak stale viac a viac sa hnevam na našu lekárku. Odporučila mi k očkovaniu hexa vakcínou dať očkovať aj proti pneumokokom a dokonca aj Rotarix tak malinka nedostala jednu ale hned 3 vakcíny ked som sa pýtala či je to bezpečné tak ma upozornovala že ano. Dokonca ma poradne aj choré deti naraz. Hrôza menim doktorku.

Re:Re:MUDr.

Anna | 29.07.2015

Dobrý den chcela by som zareagovať na Vás príspevok o podaní 3 vakcín, lebo nam podala lekárka tiež 3 vakcíny spolu a to okrem Hexe a proti pneumokokom aj MMR a malá sa uplne zabrzdnila vo vývoji má už 205 roka a rozpráva menej ako do 18 mes. kedy jej tie vakcíny podali a psychologicky je na vývoji 1 roka, má prejavy autizmu, tak sa bojíme čo budelaj a neviem či sa môžu podať naraz tieto vakcíny, nikto mi nedal na to zatial odpoved, dakujem Zuzana

Re:Re:Re:MUDr.

Ela | 23.04.2016

Autizmus ma geneticky zaklad a nesuvisi s ockovanim! Vacsinou sa objavi prave v case ked sa ockuje MMR vakcinou! Poznam pripad matky co ma dieta autistu a pripisovala to vakcine MMR a druhe dieta nema vobec ockovane a tiez je autista!!

Re:Re:Re:Re:MUDr.

Ing. Marián FILLO | 26.06.2017

To, že autizmus má niečo do činenia aj s genetikou, ešte vôbec neznamená, že s vakcínami nič do činenia nemá.
Navyše, v príbalových letákoch viacerých vakcín sa dozvedáme o encefalopatii (poškodení mozgu) ako o následku (hoci údajne zriedkavom, ale predsa) očkovania, takže autizmus (ako skupina prejavov, vyplývajúcich z určitého druhu poškodenia mozgu alebo z určitého narušenia jeho činnosti) z očkovania je úplne plauzibilná záležitosť.

Máte ale pravdu v tom, že nielen očkovanie prispieva k vzniku autizmu, a teda sú aj prípady neočkovaných detí, ktoré sú autistické. Na druhú stranu, percento autistických detí je medzi očkovanými podstatne vyššie než medzi neočkovanými. A to už o niečom vypovedá.

Re:Re:Re:Re:MUDr.

nelžete ! ta vakci namužu spusobit autizmus nebo jeho přiznaky | 11.11.2018

proč tu lžete ! ta vakcina muže spusobit autizmus a nebo jeho přiznaky ! pokud máte apson zakladni vzdělaji o chemii tak jistě víte co dělají oxidy hlinku v těle hlavně v mozku !!!

Re:Re:Re:Re:Re:MUDr.

překlep v nadpise muže spusobit autizmus ! | 11.11.2018

muže a spusoboje autizmus ! tedy co se týký očkovani kojencu amalých děti !

Re:MUDr.

Ela | 23.04.2016

A toto co su za reci? Ved kazda z matiek predsa prirodzene chrani svoje dieta a nevystavuje ho zbytocnemu riziku!! Ved kedysi boli omnoho horsie vakciny a neboli take bezpecne ako teraz a myslite si, ze odkladanim ockovania mozete dietatu pomoc, ved ten ockovaci kalendar nevymysleli na "kolene" ale zvazuje aj epidemiologicku situaciu a neockujeme proti banalnym ochoreniam ale ochoreniam, na ktore sa kedysi zomieralo a este stale nevymizli a len ockovanie mozeme zabranit tomu, aby sa znova ochorenia neobjavili.. Odporucam necitat modreho konika a tieto zvasty ale poradit sa s normalne triezvym pediatrom.

Re:Re:MUDr.

Xyz | 21.02.2017

Tieto propagacne kecy si strcte niekam!! Keby vase dieta po ockovani 3 dni zomrelo alebo malo vazne poskodenie tak by som si precital tieto vase zvasty....ano nerobia to na kolene ale robia to pre zisk!!

Re:Re:MUDr.

Ing. Marián FILLO | 26.06.2017

Milá Ela,
jedna vec je kvalita vakcín (a o tom by sme mohli dlho polemizovať, pretože reálne údaje nemáme skoro žiadne, keďže testy bezpečnosti vakcín sú úplne mizerné - len aby sa nepovedalo, že žiadne nie sú), druhá vec je zdravotný stav detí v čase očkovania (a ten je dnes v priemere výrazne horší než pred 50 rokmi), a tretia vec je životné prostredie (toxíny, stresy, rozpadajúce sa rodiny, hafo slobodných matiek atď. atď.).
Tých faktorov, čo ovplyvňujú bezpečnosť očkovania je veľa a aj keby sme mali rovnako bezpečné vakcíny, ako boli za socializmu, dnes by dávali z hľadiska bezpečnosti oveľa horšie výsledky, než pred tými 50 rokmi.
Takže netreba mať klapky na očiach, ale bezpečnosť očkovania treba hodnotiť v celkovom kontexte a tam nám už vychádza, že vo veľkej väčšine prípadov je v konečnom súčte očkovanie viac na škodu než na úžitok.

Re:Re:MUDr.

ela kdo vás za ty pr kecy platí ? | 11.11.2018

to ELA kdo vás za ty PR kecy platí ? nebo jste tak nejivní nebo blbá ?
klidně si vaše děti očkujte 20x za mněsíc ! ale neširte bludy !

Re:Re:MUDr. Ela

openeyes | 25.11.2018

Milá Ela,
pokiaľ viem, obrovskou metlou ľudstva boli epidémie moru. To sa ho fakt nebojíte? Veď posledná epidémia bola teraz nedávno, v r. 2017 na Madagaskare!
Možno by pomohlo konečne začať používať hlavu...

Re:MUDr.

Lubomira Bartošova | 14.12.2018

Krásne ako ste to napísali.... Slza v oku

Norman Walker a vitariánství

Gabriela | 02.02.2014

Před rozvojem internetu a volné komunikace to vědělo jen málo doktorů, jak může být očkování nebezpečné následnými možnými komplikacemi, měli jsme vynikajícího lékaře přímo v rodině a další dobré známé zdravotníky, nevědělo se to, jaké to může mít důsledky, a v široké veřejnosti – že očkování snižuje imunitu - už vůbec ne, nebyl internet, přístup k výměně zkušeností, mezinárodním různým studiím....soudím, že muselo být takových případů i dříve hodně po očkování, nebot jen v naší rodině a mezi známými vím o pěti případech těžkých následků nebo smrti po očkování......jen se o tom nevědělo a málokdy se to dalo do souvislosti, jen někteří lékaři to tušili. I ti lékaři, co studovali s nejlepším prospěchem a snažili se pomáhat, tak byli tak naučeni, že je to kladná věc, jen že se to nesmí dávat nemocným lidem, ale ani toto někteří (ti horší) nedodržovali, například když můj otec dostal ve stavu po přestálé ještě nevyléčené nemoci v rámci povinného očkování tetanovku, hned zakrátko náhle onemocněl, a brzo zemřel, tělo již nedovedlo bojovat na dvě strany, jeden zkušený lékař pak řekl nám tak mimochodem - proč mu tu injekci vůbec obvoďák dával? Já byla tehdy dítě, ale pamatuji si to, jakoby to bylo včera. Další případy byly dětské, neurologické následky – dlouhodobější horečky u batolete po očkování, naštěstí pak po dlouhé době vymizely, další dvě děti však to štěstí už neměly, zemřely krátce po očkování, jedno děvče osmileté od přátel, a jedno od příbuzných, ale jen v jednom případě se to uznalo, že je to v důsledku očkování, ale z jiných důvodů, ne z důvodu vakcíny, devítileté děvčátko od maminčiny sestřenice upozornilo ve škole před očkováním školní lékařku, jak mu maminka uložila, že je nachlazené, že má rýmu, ale ta řekla: Ty jsi velké statné děvče, ty to sneseš! - Nesnesla, do několika dní se organismus zhroutil a zemřela. Jediná dcera. To se tehdy vědělo, že očkovaný nesmí být nemocný, ale o tom ostatním nikdo skoro, ani lidé se o zdraví zajímající netušili, co jsou to například ty přídatné látky v injekci, jak silně klesá imunita atd.. Když nebyl internet, byl člověk odkázán jen na oficiální zdravotnické články, tzv. osvětu a na tzv.selský rozum. Podobně jako je to dnes v lékárnách, úžasné množství letáčků, vše je zdraví prospěšné. Naštěstí nato není dnes člověk odkázán. Můj otec měl vynikající zdraví jako málo kdo, aktivně léta denně sportoval, zdravě jedl, a dbal na zásady správné životosprávy a o lékařství se aktivně zajímal, a také to nevěděl, tetanovou injekci neodmítl, neboť byl nadšený kutil, stále pracoval na chatě s nářadím, přistavoval, zahradničil. Ani my jako rodina, ani zdravotníci, co jsme znali, to tehdy netušili. A nebyl ještě tlak nějaké lobby, které tu neexistovalo. Jen se mnohé lékařské výzkumy zpřesnily, pokrok jde mílovými kroky, jen když nenese peníze, tak se to některým výdělečným firmám nelíbí. To je bohužel přirozené,že každý obchodník chce prodat své zboží, a tedy ho co nejvíce vychvaluje. Proto nezávislé vzdělávání ovšem není školení lékařů obchodně zaměřenými farmaceutickými firmami. Dnes, ale, když se to ví, jaká jsou rizika, už není omluvy na to, když se lékař nevzdělává, nesleduje vědecké lékařské studie, a nebo dokonce když vědomě jedná proti Hippokratově přísaze – na to ostatně nebyla nikdy. Každopádně by měl být lékař jako třeba v Německu spolupracovník, ne direktivní dráb, který nutí pacienty do něčeho, co nechtějí nebo je neobeznámí s riziky
Všem lidem, co trpí následky po očkování a rodičům dětí, takto postižených, bych dala jednu dobře míněnou radu - můj názor, mnohokrát ověřený, je to online, tím se nic nepokazí, tělu jen prospěje a dlouhodobě mohou jen zlepšit následky velkého množství nemocí. Zajímejte se o vitariánství, o léčbu syrovou stravou, pojmy jako vitariánství, dr.Norman Walker, vynikající lékař a léčitel, zakladatel celého nového směru v léčení. Sám se vyléčil jako těžce nemocný muž a dožil se vysokého věku v naprostém zdraví. Vše je na internetu, i v knihkupectvích je toho dost, a ještě další osvícení lékaři - třeba dr.Nolfi, vydali knihy o tomto způsobu léčby. Kniha Léčení syrovou stravou. Pokud člověk nemá smrt už blízko, tak se syrovou stravou, plnou živých enzymů(ty se ničí teplotami nad 40 st.C) nic nemůže pokazit, jen se tělu prospěje, zvýši se imunita,mnohé nemoci se zmírňují nebo ustoupí, a to v každém věku. Mnozí takto si vyléčili i nejtěžší nemoci, třeba rakovinu a podobně, je toho na internetu těch článků dost. Jen je potřeba nikdy se nevzdávat doufat, dokud člověk žije!
Mám dobré známé, manžele, kteří vystudovali nedávno oba vysokou školu, zabývající se alternativním léčením, nikdy by na žádné očkování nešli, ani mladší děti nenechali očkovat(u těch starších to ještě nevěděli, až začali studovat), považují to za věc, co neprospěje, jen sníží imunitu, a tím otevře bránu nemocem, pokud přímo nezpůsobí nemoc. Souhlasím též s příspěvkem paní Lulik, co byla ve světě s manželem bez očkování a nic jim nebylo. Můj otec se pohyboval léta v prostředí tropické a subtropické Asie a bez očkování, nikdy neonemocněl. Ale je pravda, že jsou i případy, kdy je očkování velmi prospěšné, u některých řemesel, třeba zahradník nebo truhlář má vysoké riziko tetanu, nebo pracovník, který v rozvojovém světě by mohl přijít do styku s tam rozšířenou smrtelnou nemocí vzteklinou, třeba veterinář nebo profesionální cestovatel.
Mělo by očkování být nejen u dospělých, ale i u dětí věcí svobodné vůle - jejich zástupců rodičů.
Tento portál je super, není nic užitečnějšího než možnost si vyměňovat své názory, zkušenosti a poznatky v široké veřejnosti. Každý, kdo hledá pravdu, vědomě ji kvůli penězům nepopírá, je přínosem.
Přeji všem lidem, rodičům i dětem postižených hodně síly a Boží pomoci.

Otázka

Alena | 10.01.2014

Je rozumne očkovať prve očkovanie len hexou a pneumokoky uplne vynechať?

Re:Otázka

Ing. Marián FILLO | 22.01.2015

Pneumokoky sú dokonale kontraproduktívne očkovanie, viď:
https://www.slobodavockovani.sk/news/a5-rokov-povinneho-ockovania-proti-pneumokokom-na-slovensku/

ING(!) Marian Fillo

MUDr. MAria S. | 16.11.2013

Od kedy je ING Fillo odbornikom na medicinu!!!! Mate skoncenu ekonomiu alebo stavebnictvo? Pomoc

Otazka na zamyslenie: preco si myslite, ze u nas na Slovensku sa uz nemusime bat nebezpecnych ochoreni, proti ktorym ludia storocia bojovali az vynasli vakcinaciu? Lebo este aspon zatial bohuchran funguje kolektivna imunita! Tj populacia je zaockovana na viac ako 95%. Zili sme si spokojne az kym niekoho nenapadlo zrusit ockovania, ved preco. Ze ano? Lenze ak by sme naozaj nechali rozhodnutie ci dat alebo nedat ockovat svoje dieta, co znie tiez lakavo, tak co s babetkami pred datumom ockovania, tie si moze spokojne na dane ochorenie nechranene zomriet?! Co starsi alebo imunokompromitovani ludia, co ludia ktori nevytvorili dostatocne mnozstvo protilatok a nevedia o tom a su chraneni, lebo existuje kolektivna imunita? Dane nezaockovane deti budu ako zacovana bomba! Pozor nehovorim teraz o individualnych pripadoch zaockovania/nezaockovania alebo vo vseobecnosti. To ze deti s nedostatocnou imunitou alebo zlym zdravotnym stavom by nemali byt ockovane, si mozme dovolit, lebo absolut drviva vacsina ostatnych deti bude.
Rozmyslime si teda dobre o aku slobodu v ockovani bojujeme.

Re:ING(!) Marian Fillo

Ing. Marián FILLO | 24.11.2013

Milá MUDr. Mária S.,

kedy a kde som povedal alebo napísal, že som odborníkom na medicínu?
Citujte, prosím.

Čo je však úplne zrejmé, že konkrétne v oblasti imunológie Vy zrovna odborníčkou nie ste. Očkovaním vytvorená kolektívna imunita je totiž čistý mýtus, viď napr. tu:
https://rizikaockovania.sk/dok/Kolektivna_imunita-myty_a_fakty.pdf

Rôznych prenosných chorôb (presnejšie: pôvodcov prenosných chorôb) sú tu stovky, ak nie tisíce (nepočítam rôzne kmene a typy, ale len druhy), ale očkovacie látky boli vyvinuté a schválené na používanie len u (ak dobre počítam) 28 z nich. Okrem toho: ako je bábätko chránené proti moru, cholere, týfusu či šarlachu? NIJAK! A predsa to kedysi boli obávané choroby-zabijaci.

Nikto nie je chránený očkovaním vytvorenou kolektívnou imunitou, pretože očkovaním vytvorená kolektívna imunita nejestvuje. Ak nejaká kolektívna imunita kedy bola, tak bola vytvorená tým, že drvivá väčšina obyvateľstva danú chorobu prekonala naplno - bez očkovania. Lenže zrovna túto skutočnú kolektívnu imunitu očkovanie celkom úspešne ničí.

Čo to je "zacovana bomba"? Nerozumiem slovu "zacovana".

Ale aj keby sme verili v mýtus kolektívnej imunity, očkovanie má nežiaduce účinky, má teda svoje obete. Kto posúdi, že moje dieťa treba obetovať (podľahne nežiaducim účinkom očkovania), aby sa tým zachránilo nejaké imunokompromitované dieťa??? Čo to je za (a)morálnu vývrtku?

Re:Re:ING(!) Marian Fillo

Xyz | 21.02.2017

Je mi tak zle ked citam u ludi tu vasnivu propagandu casto ovplyvnenu prave proviziou za podanie vakciny.... Ja clovek medicinsky nevzdelany viem ze hlinik je neurotoxicky!!! Tak mi to zdravy rozum neda to pchat do 3 mes telicka aj ked niekto rozhodol ze je "bezpecna davka"...hyenizmus!!

Re:ING(!) Marian Fillo

to MUDr. MAria S. | 11.11.2018

Bože bože vrate diplom ! a nešiřte davno vyvracené bludy !ti co umjí číst zajimají se už vám na bludy typy kolektivní imunita neskočí !!!
navíc jak někdo muže aplikovat očkovani kdy dneska se už ví co obsahuje ! rtut ! a oxidy hliníku !! a další kovy ! dalo by se řícíi jak rtut tak oxidy hliníku jsou jedy ! nehledě na to že EU smněrnice co s týká latek jasně říka jaké ty latky jsou od karcinogenity po nervovou tixicitu ! tyhle latky jsou zařazeny ne seznamu nebezpečných latek ! proč tady jsou obsaženy v očkovani pro nemluvnata a malé děti ? které ještě nemaji pořádně vyvinuty organizmus ? ja to vím ale nebudu to tady poblikovat abych nebyl označen za konspirítora ! sice panize pro výrobce vakci v to hraji taky roli ale ne hlavní !!! kdo vím co tyhel latky a očkovani ve kterém jsou obsaženy spusobují tak mu dojde o co tu vlastně jde !!!

strach

martina | 16.11.2013

Zdravym všetkych chcela by som sa spytat ci mozem zaockovat babetko ked ma slaby krvny obraz a este nebolo vobec ockovane a ma uz 16 tyzdnov pani dr nam predpisala infanrixhexa synflorix a roterix le kedze ten roterix by sa mal pouzit prva davka do 16 tyzdna tak ten mu uz nedam co ostatne?

Re:strach

Ing. Marián FILLO | 24.11.2013

Ak chcete ten krvý obraz ešte viac zhoršiť, tak smelo do očkovania!

Re:Re:strach

MUDr. Radlinsky | 07.01.2014

Zdravotny stav Vasho dietata pozna Vas pediater, urcite nie samozvani odbornici balansujuci na hrane trestneho cinu sirenia poplasnej spravy. Ak si nie ste ista fundovanostou Vasho pediatra, overte si jeho referencie a zvolte si overeneho, odporucaneho peditra. Lepsie hamovat, ako banovat. Podanie akejkolvek chemikalie do ludskeho organizmu moze narusit homeostazu, je preto potrebne ako po ockovani, tak po podani akehokolvek lieciva prisne dodrziavat pokyny lekara (rozhodne atestovaneho, nie samozvaneho), rovnako tak prestudovat pribalovu informaciu k liecivu. Ak Vam niekto tvrdi, ze je lepsie neockovat ako ockovat, nema pravdu. Ak niekto naopak tvrdi, ze ockovanie nema ziadne vedlajsie ucinky, rovnako nema pravdu. Aj chodenie cez cestu ma "vedlajsie ucinky": ani to sa nemusi vzdy podarit. Treba byt realista a byt pripraveny na rizikove situacie, aby ste boli pripraveni s nimi nalozit.

Re:Re:Re:strach

Ing. Marián FILLO | 22.01.2015

Dr. Radlinský,

nerozumiem, prečo ste ešte nepodali na mňa trestné oznámenie. Neviem sa dočkať.

Skúste mi inak vysvetliť, ako môže poznať pediater zdravie dieťaťa z cca 10-minútovej návštevy možno tak raz za niekoľko mesiacov až (v krajnom prípade) raz za 2 roky. Toto vážne chcem vedieť.

Ako môžete paušálne tvrdiť, že je lepšie očkovať??? V takom prípade ste práve Vy tým samozvaným odborníkom, ktorý v skutočnosti vôbec nevie, o čom hovorí.

Ale určite sa zhodneme na tom, že si treba preštudovať príbalový leták a byť pripravený na rizikové situácie. Pripraveným šťastie praje.

Mimochodom: Dávate svojim pacientom (prípadne rodičom) preštudovať príbalový leták PRED očkovaním, ako to káže zákon o liekoch?

Re:Re:Re:strach

to MUDr. Radlinsky | 11.11.2018

vrat diplom ! další co salamavou metodou šiři pr kecy !

Atopický exem

Barbora | 26.10.2013

Máme trojmesačnú dcéru ktorá by mala byť v blízkej budúcnosti očkovaná. Má ale potvrdený atopický exem. Čo hovoríte na očkovanie v tomto prípade?

Re:Atopický exem

Ing. Marián FILLO | 06.11.2013

Rozhodne odmietnuť. Ekzém sa očkovaním s veľmi vysokou pravdepodobnosťou vážne zhorší.

Copy ohl. Oslabenia imunity...

anett | 04.06.2013

Copy z webu: MUDr.Ludmila Eleková

Názory lékařů na očkování získané oficiálním studiem jsou bludy. Na medicíně nám toto, co jsem napsala výše, neřekli. Říkali nám obvyklé mýty, které prostě neplatí. Vakcíny z principu svého složení a mechanismu účinku nemohou zlepšovat imunitu, a už se o tom píše i v oficiálních médiích, viz zde https://zdravi.e15.cz/clanek/mlada-fronta-zdravotnicke-noviny-zdn/vakcinace-snizovani-nezadoucich-ucinku-465031, dovolím si citovat jeden odstavec, který stojí za to. Autorem není žádný alternativec, ale profesor medicíny:
Jedna vakcína zeslabuje imunitní odpověď zprostředkovanou Th1 lymfocyty o 50 %, dvě vakcíny dokonce o 70 %. Vakcíny snižují počet bílých krvinek, schopnost fagocytózy polymorfonukleárů, vitalitu lymfocytů a segmentaci neutrofilů. Při převaze Th2 imunitní reakce by vakcinace vedla k další nerovnováze směrem k Th2 odpovědi, což by organismus predisponovalo k rozvoji astmatu, ekzému, jarních alergií či potravinové intolerance (Icao, 1997). Vakcinace povzbuzuje humorální imunitu a oslabuje imunitu buněčnou. Pokud k tomu dojde v době, kdy je dítěti několik měsíců a jeho buněčná imunita se teprve formuje, nastane výrazné oslabení jeho přirozených obranných mechanismů a roste náchylnost vůči infekčním chorobám obecně.
Moc ráda bych slyšela vysvětlení, jak může úmrtnost na infekční nemoci snížit prostředek, který takto výrazně oslabuje imunitu.
Všichni víme, na co umřou lidi s AIDS - právě na tohle, na oslabení buněčné imunity!! Umřou na banální infekci!

Re:Copy ohl. Oslabenia imunity...

lala | 15.06.2013

k tomu citátu: MUDr. Antonello Arrighi je lekár, ale nie je profesor. A v ďalšom texte toho článku sa evidentne snaží propagovať prípravok Citomix. Koľko asi za to dostane?

Re:Re:Copy ohl. Oslabenia imunity...

Anett | 20.06.2013

"Autor je pediatr a čestný profesor Lékařské fakulty Parmské univerzity, Montevarchi, Arezzo, Itálie"

...pre mna su podstatne informacie o oslabeni TH1... Nas "odbornik" doc. Jesenak na stranke Imunoglukanu (ktory propaguje) pise, ze dieta bez problemov zvladne aj niekolko sto vakcin naraz...(na otazku mamicky, ci hexa plus pneumokoky neni naraz velka zataz...) Kludne verte jemu, ale radim Vam uprimne nikdy to neskusajte ani na sebe a uz vobec nie na nejakom dietati...dr. (pr)offit verejnu vyzvu prof. Blaylocka, aby si to odskusal sam na sebe verejne a potvrdil tak svoje slova o "bezpecnosti", doteraz neakceptoval...on zasa ryzuje z patentu na rotavirusovu vakcinu...kazdy si musi zaver pre seba spravit sam...

To,ze ockovanie imunitu nemoze oslabit, je obycajne klamstvo !!!

anett | 25.03.2013

Oficialne vyjadrenie nasich odbornikov, ktorí odmietaju akukolvek suvislost s umrtim Maroska po kombinacii danych vakcin s odôvodnením, ze ockovanie imunitu nemoze oslabit je jednoducho čisté KLAMSTVO !!!

2 studie dokazali pokles lymfocytov po ockovani - aj po nezivej aj po zivej vakcine, konkretne:
Preockovanie obyc."tetanovkou" u ZDRAVYCH DOSPELYCH:
"Očkovanie oslabuje prirodzenú imunitu. Štúdia NEJM ukázala, že očkovanie proti tetanu spôsobuje pokles T-lymfocytov pod normu, ktorý vrcholí po 2 týždňoch od očkovania. Aj keď zmenené úrovne sa javia byť podobné ako pri tých, čo ochoreli na AIDS, táto dôležitá informácia z tejto štúdie nikdy neuzrela svetlo sveta. „Skutočnosť, že táto štúdia nebola nikdy zopakovaná, považujem za jednu z najkrikľavejších ukážok ľahostajnosti na poli testovania bezpečnosti vakcín určených pre deti.“ napísal Dr.Buttram. (pozn. od 1984 !!!)
https://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-oslabuje-prirodzenu-imunitu/
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/6228737

Po zivej vakcine:
"Očkování proti spalničkám, stejně jako onemocnění spalničkami, může vést k funkční poruše
důležitých obranných buněk - lymfocytů a způsobit dočasné
oslabení imunity (Nanan 1999)." (Dr.Hirte) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10382817

..kedze sa absolutne nerobi pred a po ockovani imunologicke vysetrenie,tak ak po ockovani klesne pocet lymfocytov a docasne oslabi umunitu, sice kvoli chybajucim vysetreniam rodicia nemaju dokazy-zaroven lekari nemaju dokazy ,ze to tak nie je a nebolo. Ked 2 studie potvrdili oslabenie imunity, je pravdepodobne,ze pri takejto kombinacii vakcin aj docasne oslabenie imunity nastalo! Ked sa tak stalo po obycajnej tetanovke u zdravych dospelych, preco nasi odbornici predpokladaju,ze po tejto brutalnej kombinacii vakcin u 3 mes.dietata, napr. pokles lymfocytov nenastal???

Pre spravne fungovanie imunity je dolezita rovnovaha TH1 a TH2. Nezive vakciny s vysokymi davkami hlinika nutia IS produkovat velke mnozstvo protilatok-zabera TH2 protilatkova humoralna imunita, kdezto po zivej vakcine musi zaberat bunkova/celularna imunita. Ked aplikacia zivej aj nezivej vakciny samostatne dokaze sposobit pokles lymfocytov-oslabenie imunity, ako zareaguje len vyvijajuci sa IS,ktory sa ma estte dlho "doladovat" a prisposobovat novemu prostrediu??? Prekvapuje este vobec niekoho , ze po takejto kombinacii mnozstva vakcin-nezivych aj zivej, to IS 3 mes.dietatka proste nezvladol?? Nikto by nemal dovolit zaockovat svoje dieta totuo kombinaciou vakcin a ak na tom trva,nech mu pred aj po ockovani spravia imunologicke vysetrenia a hned budu dokazy oslabeniu imunity v DOSLEDKU ZAOCKOVANIA !!!

A ked nasi odbornici prehlasuju,ze rodicia maju verit odbornikom - tak ok - ja verim tomuto odbornikovi,ktory je urcite lepsi odbornik na toxicitu hlinika ako nasi teoretici. https://www.slobodavockovani.sk/news/shaw-prof-dr-christopher-a-/ Takze ja sa budem riadit radami prof.Shawa,ktory po tom,co robil studie tykajuce sa bezpecnosti hlinikovych adjuvantov vo vakcinach -uz nedal zaockovat svoje 2.dieta a kazdy z jeho timu-z laboratoria sa uz odvtedy odmieta davat zaockovat...
https://www.slobodavockovani.sk/news/studia-mechanizmy-autoimunity-a-toxicity-hlinikovych-adjuvantov-v-detskej-populacii/
https://www.slobodavockovani.sk/news/studia-hlinikova-adjuvans-ve-vakcinach-jsou-bezpecna-/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22235057
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21568886

Kombinacia Infanrix hexa plus Synflorix=1320 mikrogramov.
"Ve vědecké literatuře se uvádí, že hladiny vyšší než 100 mikrogramů na litr krve jsou toxické. Doslova se v článku "Aluminium toxicity in infants and children" (Pediatrics, March 1996, 97(3):413-416) uvádí, že "přesný práh toxicity není znám, ale může být i nižší než 100 μg/l". To znamená, že hladina 100 μg/l je velmi benevolentní.
5 kg kojenec má cca 0,5 l krve. Nepotřebujeme ani kalkulačku, abychom si dokázali spočítat, že hladina hliníku v krvi po této kombinaci vakcín bude 2,64 MILIGRAMŮ NA LITR, což přesahuje hranici toxicity DVACETŠESTKRÁT."
Clanok MUDr. Eleková: https://www.slobodavockovani.sk/news/hlinik-ve-vakcinach-trocha-jednoduche-aritmetiky-a-par-uvah/

DO KEDY ESTE?

SAVANAH | 16.01.2013

Nechcem nikomu krivdit ale mam pocit, ze uz niekolko rokov len rozpravame a vyhrazame sa, studujeme, branime sa .... ale dokedy? Co sa este musi stat, kolko deti musi umriet, kolko deti ma byt este zmrzacenych? Na co vlastne cakame? Neviem, odmietli sme ockovanie, podpisali sme peticie ... a dalej bude co? Preco sa o nas viacej verejne nehovori, co tak vyhlasit nejake akcie prostrednictvom socialnych sieti /nieco obdobne ako za odvolanie prezidenta/. Alebo sa bojime zverejnit nase identity? Na co sa este caka? Vyzyvam kompetentnych aby sme podnikli nejake konkretne kroky!

vyjadrenie IURO

J.N. | 05.01.2013

Áno aj v tomto svetle je záver Úradu pre dohľad úplne zarážajúci.

Absolútne sa nezaoberal totiž skúmaním toho, či boli lieky ktoré boli použité na liečbu vzniknutého stavu adekvátne, vhodné a lege artis (kontraindikácie,interakcie).

ÚDZS sa nezaoberal skúmaním, či daný stav navrhnutá liečba ešte viac nezhoršila, či v danom momente skutočne existovala len táto možnosť, chýba informácia o skúmaní, či existovala rozvaha lekárov o viacerých alternatívach možnej liečby ktorú navrhovali, resp. chýba informácia o tom, z akého dôvodu a za akej argumentácie sa rozhodli lekári liečiť takto. To sú všetko kľúčové momenty, ktoré nepoznáme, a - samozrejme, chýba podrobnejšia pitevná správa hoci dieťa zomrelo v nemocnici a za takých okolností.

pár otázok

Zuzana | 22.11.2012

Prepáčte, ale ako môže dieta zomrieť na meningit´du, úpo očkovaní na uné inf. ochorenie. a ako by mohol B. cereus spôsobiť meningitídu, ak meningi´ídu sposubuje neiseria meningitis. tieto fakty ńikto neberie do úvahy?

Re:pár otázok

alena | 22.11.2012

...uz len samotna hexa, nie to este kombinacia takehoto mnozstva vakcin sposobia vzdy (prinajlepsom) docasne oslabenie imunit.systemu, cize v tomto kritickom obdobi po ockovani moze dieta „chytit“ prakticky akukolvek chorobu, ale prave kvoli oslabeniu IS s rizikom tych najvaznejsich komplikacií, ktoré sa mozu zial skoncit aj smrtou. K tomu vid vyjadrenia Dr. Buttrama v tomto clanku https://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-oslabuje-prirodzenu-imunitu/

Je to takmer identicky pripad ako iny medializovany pripad umrtia malej Stacy po kombinacii mnozstva vakcin-zivou a nezivymi naraz v 1 den...https://www.slobodavockovani.sk/news/babatko-zomrelo-po-ockovani-prevenar-infanrix-hexa-rotarix/

vid aj toto - pitva babatka inak vraj ani nepreukazala meningitidu... https://www.rizikaockovania.sk/spravy/ts_marosko_reakcia_2012.html

V kazdom pripade - kolko medializovanych ale aj tych nemedializovanych umrti babatie po ockovani musi este byt,kym sa s tym nieco spravi a nebudeme pocuvat len stale tie iste bezduche vyjadrenia,ze casova suvislost nerovna sa pricinna suvislost? Ked niekto nechce tu pricinnu suvislost intenzivne hladat a aj najst, tak ju ani najst nemoze, ale ostatne matky sa mozu aspon z tohto tragickeho pribehu Maroska a dalsich deti poucit a neriskovat zdravie a zivot svojich babatiek takymito vrazednymi kombinaciami vakcin naraz v 1 den !
Tu je tiez jeden nedavno medializ.pripad komb.zivej a nezivych vakcin, po ktorom 2-mesacny chlapcek zomrel... https://www.hindustantimes.com/Punjab/Chandigarh/Two-month-old-boy-dies-after-vaccination/SP-Article1-932656.aspx


A k b.cereus vid toto:

"Vo výrobnom prostredí sa zistila kontaminácia baktériou Bacillus Cereus, ktorá môže u ľudí vyvolať nezávažné a spontánne odoznievajúce infekcie pochádzajúce z jedla."

To je ale úplne irelevantné, pretože vakcína Infanrix Hexa sa nedostane do tráviacej sústavy, ale pichá sa do svalu (konkrétne do stehna na nohe). Po správnosti by mal GSK uviesť, čo spôsobuje B. cereus, keď sa dostane v tele človeka mimo tráviacu sústavu. O tom boli publikované viaceré vedecké štúdie a tu sú niektoré z nich:

https://jmm.sgmjournals.org/content/59/2/242.full
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/15891547
https://cid.oxfordjournals.org/content/32/10/1456.long
https://www.hkmj.org/article_pdfs/hkm0103p89.pdf
https://www.hindawi.com/crim/id/2012/358789/
https://redbookarchive.aappublications.org/cgi/content/extract/2009/1/3.12
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22077223
https://www.mjhid.org/article/view/9482
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2863360/

Nebudem to tu podrobne rozpisovať, uvediem len stručne, čoho všetkého je B. cereus mimo tráviacej sústavy schopný: fatálna (smrteľná) bakteriálna peritonitída (zápal pobrušnice), nekrotizujúca (odumieranie bunkového tkaniva spôsobujúca) fascitída (zápal väzív), bakterémia (premnoženie sa choroboplodných baktérií v krvi), ochorenie podobné gangréne (hnilobnému rozpadu bunkového tkaniva),

(!!!) MENINGITÍDA (zápal mozgových blán),

opuch mozgu, periodontitída (zápal podporných tkanív zubov), s katétrom spojené infekcie ciev, endokarditída (zápal srdcového svalu), osteomyelitída (zápal kosti), pneumónia (zápal pľúc), absces (hnisavý zápal) na mozgu, panoftalmitída (hnisavý zápal celého oka), endoftalmitída (zápal vnútorných tkanív oka), keratitída (zápal očnej rohovky).

Viac tu: https://www.slobodavockovani.sk/news/nezodpovedane-otazky-okolo-infanrixu-hexa-a-stiahnutia-jednej-sarze/

Re:pár otázok

Ing. Marián FILLO | 01.01.2013

Meningitídu (zápal mozgových blán) môže spôsobiť niekoľko rôznych baktérií, vírusov či chemických látok (vrátane niektorých, ktoré sa pridávajú do vakcín, napr. aj do tých, ktoré dostal Maroško).

Baktéria Nesseria meningitidis (meningokok) nie je ani zďaleka jedinou možnou príčinou meningitídy. Okrem nej to môže byť napr. aj baktéria Bacillus cereus alebo vírus príušníc (mumpsu) - divoký i vakcinačný. Navyše táto baktéria nebola u Maroška vôbec zistená (rozumej: laboratórne potvrdená). Diagnóza bola stanovená len podľa vonkajších príznakov, ktoré však nemusel nutne spôsobiť len a len meningokok, hoci sa podobali na typické príznaky meningokokovej sepsy.

Prosím poradte!!!

Katarína | 23.10.2012

15teho oktobra som bola prvy krat na očkovani s malou InfanrixHexa - zakladne očkovanie, po tom mala slabu reakciu - hančky zvracanie, pediater tvrdí že to muslela byť nakazena už pred očkovanim nejakou infekciu, ktora vyvolala zvracanie,hnačku a krče. tento týžden je v rekonvalescencii, už jej to všetko prešlo, pridavam probiotika - po tych viditelne zlešeny stav. Buduci tyžden t.j. o 2 týždne po infanrixe ideme na rotarix 1davku...chcem sa spytať či to nie je nebezpečne, aj ked viem že ludske telo a detska imunita je nevyspitatelna. Už aj mame kupenu očkovaciu latku čo nie je lacna vec...ale som teraz na pochybnostiach...prosím vyjadrite sa nejaky odborník...dakujem

Re:Prosím poradte!!!

Ing. Marián FILLO | 24.10.2012

Samozrejme, že to je nebezpečné, a keď bola takáto reakcia po prvom očkovaní, tak obzvlášť nebezpečné.

Navyše očkovanie proti rotavírusom je u dojčených detí prakticky neúčinné, ako preukázala istá nedávno zverejnená štúdia.

Vakcínu môžete skúsiť predať so zľavou, možno sa niekto nájde, kto by ju chcel.

Re:Prosím poradte!!!

alena | 25.10.2012

moj syn dostal na 6.den po ockovani hnacky-tiez mi vraveli,ze to s tym vraj nesuvisi,ale len to na tomto fore je viac mamin,ktore mali presne to iste. Osobne by som v ziadnom pripade Rotarix nedavala. Pri rotavirusovych vakcinach sa vyskytli aj vazne nez.ucinky-napr. zaposvenie criev - babatka museli operovat-boli v ohrozeni zivota. My sme mali len raz hnacky a to prave po ockovani - a aj ked date tuto vakcinu-neznamena to,ze Vase dieta nedostane hnacky,takze podla mna je to prilis drahy a uplne zbytocny hazard so zdravim. Najlepsia ochrana je dojcenie...

Re:Prosím poradte!!!

Dana | 01.01.2013

Povedali ste aby sa vyjadril nejaky odbornik, pokial viem pan Fillo nim nie je, je to odbornik na pocitace a nie na ludsky organizmus

Re:Re:Prosím poradte!!!

BuG.ToM | 01.01.2013

p. Dana, koho považujete za odbornika?
Lekara, ktoreho dotuje farmaceuticka mafia, aby rozpraval o vakcínach v tom najlepsom svetle?
Ak sa budete venovat 24h. očkovaniu a vakcinam ako p. Fillo, tak hravo strčite do zadneho vrecka kazdeho "odbornika" ako napr. Dlouholuckeho, ktorý nie je odbornik na očkovanie, ale len profesor socialnej práce.
Ked trepe v mediach tento pochybný človek, to vám už nevadí??

Re:Re:Prosím poradte!!!

hladajuci otec | 01.01.2013

neviem kto je podla vas odbornik a ani neviem, co si pod tym slovom predstavujete. ak neverite Fillovi tak skuste kontaktovat prof Dluholuckeho (neviem ako sa presne vola) ten urcite vyvrati vsetky vase pochybnosti :)
ja uz nedam svoje deti ockovat ani keby mi dali miliardu eur za kazde ockovanie

Re:Re:Prosím poradte!!!

Lulik | 03.01.2013

Moja mila, pan Fillo sa venuje ockovaniu a vecami s tym suvisiacimi viac, nez hociktory doktor. Titul este nezarucuje odbornost. Mna dvaja MUDR odflakli a zle mi stanovili diagnozu co ma takmer stalo zivot. Toto je ta vasa odbornost ?!?!?!

vsetko raz vyplava napovrch...

alena | 11.10.2012

všetko raz vypláva napovrch...

Maroško dostal tuto stahovanu sarzu vakciny...ockovanie oslabilo imunitu a este B.cereus je o.i. schopny vyvolat aj meningitidu...https://www.slobodavockovani.sk/news/nezodpovedane-otazky-okolo-infanrixu-hexa-a-stiahnutia-jednej-sarze/

...okrem toho uz je mnozstvo medializovanych pripadov,ked nastala smrt po ockovani PRAVE PO KOMBINACII zivych a nezivych vakcin naraz !!!! TUTO vrazednu kombinaciu by mali okamzite ZAKAZAT !!!!

napr. aj tieto 4 babatka zomreli po kombinacii zivej a nezivej vakciny naraz !!! https://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-proti-osypkam-v-nepale-pravdepodobne-zapricinilo-smrt-styroch-dojciat-vravia-odbornici/

Re:vsetko raz vyplava napovrch...

Dana | 01.01.2013

Tou stahovanou vakcinou boli zaockovane tisicky deti na Slovensku. Mate pocit ze vsetky umreli?

Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

BuG.ToM | 01.01.2013

Po ockovaní zakonite nemusi dieta hned zomriet, su aj ine vazne vedlajsie ucinky, ktore v drvivej väcsine nie su hlasene...
Ale predpokladam, podla vasich prispevkov, že musite velmi nenavidiet deti...

Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

Dana | 02.01.2013

To si odvodzujete velmi zle zavery, to vy tu stale meliete o nejakej smrtelnej vakcine, nedava to vsak zmysel

Re:Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

Ing. Marián FILLO | 05.01.2013

Milá Danka,


v tomto prípade išlo skôr o smrteľnú KOMBINÁCIU vakcín:
1. Infanrix Hexa
2. Synflorix
3. Rotarix

Nechápem, ako s tým Vaším dôrazom na odbornosť nedokážete pochopiť, že:
1. nie je telo ako telo, tzn. niekto môže na niečo reagovať prudšie než niekto iný, mať vážnejšie následky než iný
2. nie je situácia ako situácia, tzn. za nejakých okolností to ten istý človek môže prežiť, za iných nemusí (napr. je dosť rozdiel medzi zimou a letom)
3. nie je liečba ako liečba, napr. keď podajú dieťaťu imunosupresívum (Rectodelt) a keď ho nepodajú, je to dosť veľký rozdiel - aj s ohľadom na prípadné úmrtie

Takže Váš "argument" v zmysle "Ak spomínané dieťa skutočne zomrelo na následky očkovania danou vakcínou, tak by po očkovaní tou istou vakcínou museli zomrieť aj tisíce iných detí, čo nezomreli, a preto je nezmysel, že by za smrť spomínaného dieťaťa mohlo očkovanie." je teda doooosť mimo.

Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

alena | 02.01.2013

Nieco ste nepochopili...Mate snad Vy pocit,ze vsetky deti,ktore boli zaockovane touto sarzou vakciny dostali v ten isty den aj Synflorix (Prevenar) A ZAROVEN aj ZIVU (dobrovolnu-rodicmi platenu) vakcinu Rotarix??? Keby sme si vyselektovali cisto len tieto deti s touto kombinaciou vakcin - to by urcite boli zaujimave spravy rodicov o tom,ako sa stav ich deti po ockovani zmenil...jeden taky pripad (kombinacia hexa-ina sarza plus pneumokoky plus rotarix) bol popisany aj na tychto strankach-dieta ostalo ako handrova babika a rodicia s nim museli behat od jedneho neurologa k dalsiemu-nevedelo sa uz "zrazu" pretacat a nevedelo uz "zrazu" drzat hlavicku,hoci pred ockovanim vedelo...neurologovia v tom vidia jasnu suvislost,ale Vy ste lepsia "odbornicka"-pre Vas to je vsetko len "nahoda",ze ???

Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

MUDr.Ludmila Eleková | 03.01.2013

Přesně to jsem taky viděla, ochrnuté dítě po hexa+pneumokok, jiné ochrnuté dítě po samotné hexe (s potlačením horečky paralenm), dítě, které přestávalo v noci dýchat po hexa+pneumokok+rotaviry, dítě, které přestalo po rotarixu pít, přibývat, blinká, má průjem, táhne se to už dva měsíce a všichni krčí rameny- reakce se opakovala po obou dávkách, po druhé byla horší a nepřešla, x dětí, které se staly po očkování (hexa, MMR ale i prevenar) autistickými nebo vykazovaly autistické rysy (přestaly se usmívat, mluvit nebo broukat, začaly neurologické problémy). Je to jen špička ledovce, když jsem já takových dětí viděla desítky, jsou jich tisíce jen v naší republice. Ovšem semozřejmě, s tím očkováním je to jen náhoda. Jak jinak. Když si uvědomíte, že v naší republice je pravděpodobně tisíc nebo víc dětí s velmi vážnými problémy po očkování, některé jsou trvale postižené - kolik dětí by stejně poškodily nemoci? Kojenec prakticky nemůže dostat tetanus, záškrt se taky prakticky nevyskytuje (a je léčitelný antibiotiky), hemofilové sepse - 10 případů ročně, tj. riziko 1 ku miliónu, hepatitis B pár případů ročně u dětí pozitivních matek, pro jiné dítě riziko nula, dětská obrna se taky desetiletí nevyskytuje, pneumokoky jsou jen důsledkem očkování proti hemofilům a očkování proti nim náchylnost ve skutečnosti zvyšuje, pertuse - riziko 1 ku 10000, fakticky méně, maximum nemocných tvoří větší děti a mladí dospělí - ti s nejčerstvějším očkováním. Reálné riziko, že dítě chytí jedinou nemoc ze všech těch, co se očkuje, je cca 1 ku 10000: Naproti tomu je oficiálně uznaný počet vážných neurologických komplikací po DTP očkování kolem 1 na 1-2000 (dle zdroje). Tedy očkování má nejméně 100x vyšší riziko poškození mozku než je šance chytit alespo%n jednu z těch nemocí. To má být prevence?

Re:Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

alena | 03.01.2013

presne ste to vystihli,pani doktorka - velka vdaka za to,co pre nase deti robite ! Vdaka Vam a dalsim lekarom a vedcom,ktori sa neboja otvorene hovorit o NÚ vakcin a nenechaju sa zastrasit a napr. aj svoje vysledky studií zverejnia-napriek tomu,ze vysledky hovoria v neprospech ockovania a napriek tomu,ze takmer vzdy nasleduje len same osocovanie zo strany kolegov...vdaka vam vsetkym-a je vas po celom svete uz nastastie vela-sa podarilo zachranit uz velmi vela deti od tohto toxickeho koktejlu a usetrit ich tak od tychto vsetkych NÚ vakcín...

Re:Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

Alex | 29.01.2016

Dobrý deň p. Eleková, neviem, či je táto otázka aktívna a bude sa dať na ňu odpovedať, keďže Váš príspevok bol z roku 2013. Chcela by som sa opýtať čo najlepšie (OKREM MOZNOSTI NEOCKOVAT) mozem urobiť, aby som na čo možno najnižšiu mieru zabránila rizikám z očkovania. Neočkovať sa obávam. Mám 4 mesačnú dcéru, ešte som ju nedala očkovať.. Napadlo ma, že by som dr požiadala, aby jej pred očkovaním zobrala krv, moč a urobila crp.. Tiež sa chcem opýtať na možnosť rozkúskovať vakcíny, neočkovať všetko naraz.. Do kedy by ste odporúčali s očkovaním počkať? Doktorka nám už 3x posunula termín. V prípalovom letáku od vakcíny sa píše, že dieťa nemôže byť alergické na formaldehyd atd atd.. ako mám vedieť, že na to nie je alergická? dá sa urobiť nejaké imunologické vyšetrenie, o ktoré ako nedôverčivá matka môžem požiadať? dakujem za všetky info

Re:Re:Re:Re:Re:vsetko raz vyplava napovrch...

Ing. Marián FILLO | 26.06.2017

Viď seriál článkov Dr. Elekovej tu:
https://www.slobodavockovani.sk/news/ockovani-poruchy-vyvoje-a-imunity-u-deti-6-cast/

očkovanie

jana, pediater | 09.10.2012

chápem obavy rodičov o zdravie o dieťa. Ale ako by asi reagovali, keby boli nútení odísť do nejakej rozvojovej krajiny.:
Je celkom možné, že by strach z ochorení ,ktorým by boli reálne vystavení úplne vytesnil strach z očkovania,




Re:očkovanie

alena | 11.10.2012

Očkovanie=obchod so strachom - je to výstižné, preto tak aj Dr.Buchwald nazval svoju knihu - kazdemu odporucam precitat...https://www.mnm.sk/buchwald.pdf

Re:očkovanie

J.N. | 22.10.2012

Vážená pani Jana pediater (...ička), akože o čom to meliete? O akej rozvojovej krajine? Že čo to má spoločné s Maroškouvou mamou? Snáď sa chystala s Maroškom do nejakej rozvojovej krajiny, že ho bolo treba v dojčenskom veku pichať? A čo má teraz tá mamička z toho? Iba smrť dieťaťa - práve akoby v tej rozvojovej krajine žila s tou smolou že jej umrie dieťa a celá Republika na ňu serie s prepáčením, a Vy máte tú drzosť ešte tvrdiť že chápete obavy rodičov. Ale v niečom máte pravdu...a ani si neuvedomujete, že si sama sebe protirečíte: totiž sama vidíte že riziko vedľajších účinkov V NAŠICH KONČINÁCH je vyššie, než samotné riziko nákazy. A netrepte už, pretože sú iné EU metropoly Viedeň, Paríž, Londýn, kde sa to len hemží prisťahovalcami a národmi a žiadne veľké epidémie a úmrtia sa nekonajú aj keď mnoho detí je nezaočkovaných.

Re:očkovanie

hladajuci otec | 01.01.2013

presiel som kopec takych krajin, nikdy som sa nedal zaockovat, na rozdiel od mojich spolucestovatelov, a nikdy som na nic neochorel, na rozdiel od tych zaockovanych, ktori skoncili aj na pol roka v nemocnici. co vy nato? mal som stastie alebo?

Re:Re:očkovanie

Lulik | 03.01.2013

Aj ja som precestovala pol sveta, pomedzi to aj dzungle na Belize, kadetade s manzelom a neboli sme ockovani nic, a ziadne choroby sme si od nikial nedoniesli. A to sme nesedeli na zadku v nejakej plazovej destinacii ale cestovali sme, chodili sme pomedzi ludi v roznych krajinach a tak...

Akurat som si dobrovolne dala antimalarika, aj to lutujem, lebo mi z toho bolo tak zle, ze som 3 dni na nohach nemohla stat take zavrate som mala. FUj, nic uz nedam do seba, ani ockovanie ani tabletky.

Re:očkovanie

BuG.ToM | 01.01.2013

jana, pediater - to je presne o tom, že týto naši pediatri su neskutocne nevzdelaní, čo sa týka ockovania, len prikyvujú svojimi hlávkami ako tupe stado farmaceutickej mafii a vstrekuju do deti svinstvá.
Keby ste ako pediatricka sa venovali ockovaniu a jeho historii, tak by ste zistili, že ziadne ockovanie neznizilo umrtnost a chorobnost na choroby.
Slaba, nedostatočna, nekvalitna výziva, spatna voda, ziadna alebo zla kanalizacia, maju na svedomí vyskyt a vzostup chorob v rozvojových krajnach, pricom caste ockovanie vobec nezabranuje znizeniu chorobnosti v týchto krajinach.

Je to veľké nešťastie

Iva | 08.10.2012

no napriek tomu nie som proti očkovaniam a nenechajte to len tak a myslím si že aj lajk by po prečítaní nežiadúcich účinkov na príbalovom letáku iba jedného z očkovaní rozmýšľal, či tie očkovania dieťaťu dá, tak sa pýtam prečo sa odporúčajú 3očkovania naraz, keď aj jedno z nich može spôsobiť smrť a nieto ešte 3 naraz:-(.

Re:Je to veľké nešťastie

Zojita | 18.10.2012

Pretoze vase dieta je im ukradnute...ide tu len o zisk

Re:Re:Je to veľké nešťastie

alena | 25.10.2012

presne tak a ked pridu na trh dalsie a dalsie vakciny,ktore treba predat-lebo vsak vyvoj nieco stal-tak treba rychlo investiciu vratit - tak potom nasim detom budu "odporucat" aj 15 vakcin naraz a samozrejme ak to par deti zasa neprezije - tak oblubena formulka, ze casova naslednost neznamena pricinnu suvislost-samozrejme opat bez toho,aby sa pricinny mechanizmus vobec snazili dokladne preskumat....

Re:Re:Je to veľké nešťastie

Edita | 12.12.2012

to si presne vystihla, je to hnusny biznis

nezmyselnost ockovania ..

Zuzana | 30.08.2012

zauimave video o ockovani...je to tak na hodku pozerania ale urcite sa oplati pozriet ....

https://a.blip.tv/scripts/shoggplayer.html#file=https://blip.tv/rss/flash/5592889&showplayerpath=https://a.blip.tv/scripts/shoggplayer.html&feedurl=https://gabo51.blip.tv/rss/flash&brandname=blip.tv&brandlink=https://blip.tv/?utm_source=brandlink&enablejs=true&referrer=http%3A%2F%2Ftruthbooks.blogspot.com%2F2010%2F05%2Fhttp4bpblogspotcomrsadkocrolys6tvmk3grb.html&source=3&lookup=AYLVrx0A

Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

marussio | 23.06.2012

Dobry den prajem vsetkym,
v prvom rade, chcem vyslovit uprimnu sustrast vsetkym rodicom, ktori prezili svoje dieta z akehokolvek dovodu, je to hrozne, a neviem ci by som mal dostatok sil zvladnut to na psychiku, a obdivujem ludi a prajem vela sil, ktori sa o to z celej sily snazia..neviem si to predstavit, a dakujem panu Bohu ze mam zdrave deti.. som haklivy na nasilie na detoch, psychicke, fyzicke a pod, na uchylaciny a podobne hajzlovstva... Deti su pre mna to najcistejsie na tomto svete, a jediny skutocny dovod, pre ktory sa oplati zit, a kvoli ktorym je moj zivot hodnotny a ma vobec zmysel...

Ale neda mi nezamysliet sa nad uvedenymi prispevkami...
Chcem podotknut, ze nie som odbornik ani z daleka, pracujem v IT oblasti, a cele to beriem z pohladu otca 3 deti vo veku 11, 4, <1..(synov:-)).
Nie som naivny a viem, ze svet je jeden zavsivaveny biznis, ktory s moralkou a ludskostou uz davno nema nic spolocneho, verim, ze farmaceuticke firmy vladnu ekonomikam, a je im v podstate jedno akym sposobom zarobia....
Je to pre nich o to lahsie, ze ludsky organizmus, je natolko komplikovany, ze po pouziti nejakej vakciny ci lieciva, ci uz kombinovanej ci nie, je velmi tazke dokazat priamu suvislost s ockovacou latkou alebo liekom..
Pohlad na vysledky ockovani, je pre nich len zrkadlom v podobe statistiky, podobne ako na vojne povolene percentualne straty..
Proste prehnite ludstvo...K doktorom sa nechcem vyjadrovat, kazdy mame svoje skusenosti, ale utrcite existuje aj zopar PANOV DOKTOROV.
Ak citaju prave oni, ozvite sa, chceme k vam chodit do ambulancii.:)))))

A teraz k podstate co chcem povedat....otocim to trosku..
Otazka pre rodicov, ktori zvazuju nedat svoje deti zaockovat (pritom verim, mozno som aj presvedceny, ze ziadne vitaminy im do tela nepichaju)...akoby sa chovali v pripade nezaockovaneho dietata, pokial by dane dieta dostalo niektoru z uvedenych chorob, proti ktorym by malo byt preventivne "ockovane"...Na mieste je otazka ak by sa vam stal pripad, ze by sa vam nedajboze stalo nieco s dietatom, a ockovanie by malo byt niecim, co by vlastne neumoznilo vznik danej choroby.....ci by ste potom napriklad nelutovali, ze ste dieta NEDALI zaockovat, resp. co by vas napadlo....Kazdy clovek totizto berie veci zo svojej stranky podla situacie a je to ludske, ak sa nieco stane kvoli ockovaniu, je to ockovanim, ak ockovanie nebolo, a dieta ochorie ?? je vinny kto?? rodic?? nemoze za to, ze dieta dostalo chorobu, ale v principe mal moznosti na to, znizit toto riziko...Prosim vas neukamenujte ma, ja len uvazujem nad tym aj z druhej strany a snazim sa hladat odpovede sam v sebe...

Na zaver: dakujem vsetkym co su tu, ze sa nad tymto vobec zamyslaju, nie sme ovce, a otocim to este o 180 stupňov, keď sa deje toto testovanie vseobecne na ludoch, nie len na detoch, CO SA POTOM DEJE SO ZVIERATAMI V LABORATORIACH ??

Na zaver2: Od malicka som sa ucil, ze clovek je pan tvorstva, pretoze ma mozog, resp. rozum a dokaze rozmyslat vo svoj prospech. Kam nas ten rozum az doviedol?? ze mame lietadla, auta, DNA, domy, mosty....atd?? Jedine nam to poskodilo zivot, keby clovek NEMAL ROZUM, zili by sme ako zvierata prirodzenym sposobom,so zakladnymi potrebami, jedlo, pitie, rozmnozovanie..... bez zbytocnych otazok typu "AKO VZNIKA TATO CHOROBA", by to bolo takto: OCHOREL, UMREL...bez ziadneho preco, ako a podobne a nikto by sa nad tym nezamyslal, kazdy by to zobral ako fakt...Dokonca si dovolim tvrdit, ze by sme boli stastnejsi kebz sme nevedeli "vsetko" .... Chceme vediet vsetko az do spiku kosti a je to nesmierne kontraproduktivne, a otaca sa to proti nam a poriadne..chceme prestat jeden druheho....TREBA NAM ROZUM???

Dufam, ze som nikoho nenastval, neurazil a neosocil, ak ano, prepacte, nebolo to mojim umyslom, mojim umyslom bol len zamysliet sa..

Vsetkym vsetko dobre prajem

Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

pre marussio | 03.10.2012

ahoj, som rodič, ktorý nedal svoje druhé dieťa zaočkovať a nebolo to ľahké rozhodnutie. Predchádzalo tomu asi polroka čítania štúdií (aj zahraničných) po nociach, nočné mory - "čo ak...", veľký strach o dieťa a strach zo zodpovednosti a ťarchy na mojich pleciach, či rozhodujem správne...
Zavážilo to, že som si zvážila riziká. Riziko, že moje dieťa dostane niektorú z uvedených chorôb (ružienku či mumps považujem za bežné detské choroby napríklad- tým aj vždy boli, kým sa komunisti nerozhodli v 1982-om, že matky majú chodiť do práce a netráviť čas doma 2 týždne, kým dieťa vyleží v kľude na lôžku mumps...)
som považovala za menšie, než riziko, že sa niečo môže môjmu dieťaťu stať práve v dôsledku očkovania.
Ak by moje dieťa dostalo nejakú chorobu - toto by som považovala asi za osud alebo hnusnú náhodu. Ak by sa mu niečo stalo po vakcíne, nikdy by som si to neodpustila - pretože by to bolo MOJE rozhodnutie, dať ho zaočkovať (a tým pádom mu spôsobiť nejakú komplikáciu...)
Okrem toho verím v Boha a verím, že človeka stvoril na "svoj obraz" - dokonalého (nehovorím teraz o jednotlivcoch :-),
dal nám IMUNITNÝ systém !!!, dal nám prírodu a jej liečivé sily, dal nám silnú vôľu, ktorá pomáha ľuďom zvíťaziť nad chorobami, či nepriazňou osudu... nerodíme sa predsa s hŕstkou vakcín v perinke...
A prečo umierali ľudia a deti predtým (pred "modernou" medicínou)? Pretože bola chudoba? Pretože nemali výdatnú stravu, pitnú !!!! vodu, lebo v stredoveku liali moč a výkaly z okien rovno na ulicu? Lebo boli vojny a ľudia žili v ustavičnom strachu? Niekedy nechceme veriť, že veci by mohli byť AŽ také jednoduché - zvykli sme si na to, že všetko musí byť zložité, že tomu rozumejú len "odborníci"....

A ak ste dočítali až do konca, môžem len povedať, že zatiaľ po 4 rokoch som svoje rozhodnutie neľutovala a na vlastné oči vidím, čo je to mať očkované dieťa (s ktorým sme šli z choroby do choroby) a neočkované zdravé dieťa s prirodzenou imunitou....

Re:Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

laura | 08.10.2012

uplne s Vami suhlasim. velky Like. presne tak, ak moje neockovane dieta dostane chorobu, budem ju liecit a opytam sa mozno aj modernej mediciny, ci ma nejaky moderny liek, ak na nom necha nejake nasledky alebo sa mu nebodaj nieco stane..., zomriet moze aj na choroby, proti ktorym sa neockuje, tak aky je v tom rozdiel. nechcem ho vedome ohrozovat zbytocnymi vakcinami. ak sa vie, ze na osypky zabera C vit, ze su dosledkom nedostatku A vit a ze sa pri nich nema zrazat teplota a vyrazne komplikacie sa tymto eliminuju, tak naco ho mam ockovat, zas a znova, lebo imunita nie je trvala... ??? pre mna jasna volba. doktori su potrebni aj lieky, ale je to kazdeho volba, co si vyberie a naco doktora potrebuje a naco nie. preco sa hned doktori urazaju, ze ich mame pocuvat vo vsetkom do poslednej bodky plnit ich prikazy. nikto nikdy sa este nenarodil neomylny.

Re:Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

Miška | 24.10.2012

Dobry den, napiste mi prosim, ci ste svoje dieta nadali zaockovat vobec, ale ste odmietli len vakcinaciu MMR. Pytam sa preto, lebo pri prvom dietati sme vakcinaciu MMR oddialili o rok, vakcinaciu proti pneumokokom sme odmietli. Pri druhom dietati uvazujem, ze MMR odmietneme tiez. Co sa tyka pneumokokovej infekcie, dostal ju v skolke od zaockovanych deti (nalez bol vo vytere). Prekonal ju bez antibiotik, v podstate to len odsoplil. Kedze to bolo v kombinacii s Moraxelou, ten sopel trval trosku dlhsie, preto mu aj robili vyter z nosteka, ale opakovany ster bol uz negativny. Uprimnu sustrast vsetkym rodicom obeti ockovania.

Re:Re:Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

Ing. Marián FILLO | 01.01.2013

My sme nedali dcérkam MMR vôbec, mladšej vôbec nič a staršia ešte schytala BCG a 2x Hexa (pneumokoky ešte v tom roku povinné neboli), kým sme nabrali odvahu natvrdo odmietnuť povinné očkovanie.

Zatiaľ sa nezdá, že by im to odmietnutie očkovania akokoľvek uškodilo - skôr naopak.

Re:Re:Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

BuG.ToM | 01.01.2013

Ja moje druhe dieta nemam vobec zaockovane, prve len zaciatok ockovania, ja som nesuhlasil, ale manzelka (zdravotna sestra) trvala na tom. Ked som sa zacal tomu venovat, okamzite som zastavil dalsie ockovania prveho dietata a robil detoxikaciu organizmu.
Nastastie, sa nic vázne nestalo a dufam, že dieta sa zbavilo podstatneho svinstva z vakcin.
Neockovane dieta je zdrave. Pediatricka sa cuduje, preco k nej tak malo chodime, vlastne len na povinne kontroly, na rozdiel od full zaockovaných detí...
Rozhodne sa nebat nedat ockovať, očkovanie je totalny HOAX, podvod vymyslený Edwardom Jennerom, ktorému jeho pokusne osoby umreli na nasledky očkovania a odvtedy sa nic nezmenilo, deti na ktorých robi dnesna farmaceuticka mafia rovnake podvody, umieraju...

Re:Ockovanie vo vseobecnosti uvaha

foo | 01.01.2013

vase starosti jsou jen otazkou strachu, existuji alternativa k ockovani koloid ze stribra, mms,
vitaminy, c,b,d, posilovani prirozene imunity, chapat imunitu jako zakladni system ktery kdyz narusite ockovanim tak nejdrive musi bojovat s ockovanim a potom s nemoci, pokud znate tyhle finty nemusite se bat niceho :) overeno na svem diteti, ockovani jsou bysnis jedu nic vic.

nemoc je signal ze je neco v okoli spatne co je treba resit individualne a tehdy kdyz to prijde.. doktori sou previti zavisly na pacientech, kdyz nebudou mit pacienty nebudou mit praci... co je na tom tak slozityho


ockovanie vo vseobecnosti

marussio | 22.06.2012

Zdravim vsetkych na prislusnom fore, neda mi zamysliet sa na uvedenou problematikou, a povedat svoj nazor, resp, zauvazovat si...
Podotykam, ze k danej teme vobec nie som odbornik, som otec chvalabohu 3 zdravych deti , synov vo veku 11, 4, <1.

mam taku skusenost.......

kristian | 19.05.2012

V prvom rade rodine uprimnu sustrast...Pred par dnami som sa so synčekom vratila s nemocnice,ale mala som to štastie,že naš synček žije.Bola som na očkovani na 3.mesiace prestne to iste čo Maroško a naš drobček bol potom ospalí cely den,na druhy den nam nechcel papat a stale plakal,tak som volala lekarke,ale povedala,že to je reakcia,tak musime vydržat,že do 48 hodin to prejde a 46.hodin od očkovania sa to skomplikovalo mali začal zvracat a zhorsilo sa mu dychanie a dostal krč a lapal podychu tak sme volali zachranku,ta prišla až po 8.minutach a malemu vyčistili noštek a hrdielko a dali na kyslik a previezli do nemocnice,tam po vyšetreniach,ktore ukazali vraj zapal pluc a ....potom ho uviedli do umeleho spanku,aby mohli zistit pričinu,lebo kym ho nezaočkovali bol uplne zdravi...no po 3.dnoch vylučili zapal pluc,vylučili aj zapal mozgovich blan a dali mu transfuziu krvi a nasadili novu liečbu na neviem čo,lebo nemali diagnozu zatial žiadnu,potom ho postupne preberali a po 9.dnoch ho previezli do inej nemocnice kde mu robili vela vyšetreni a zistili neurologicke problemy a krvacanie na mozgu,takže ho museli operovat,chvala bohu že to dopadlo dobre a maličky to všetko prežil,ale mi s manželom sme psychicky na tom boli velmi zle,ved sa to stalo na zelený štvrtok a doma sme tyžden,takže drobček si zvyka na nove prostredie a berie lieky,ktore su dost silne a zatažuju mu žaludok,ale žije za čo som vdačna,lebo dostal ešte jednu šancu.....a ake to bude mat nasledky,nikto to nevie povedat,lebo malinky ma 4a pol mesiaca a ešte sa vyvija,ale pevne verim že sa s toho dostaneme..a zaver už očkovania len po konzultacii s neurologom...a prečo sa to stalo vraj mohlo to sposobit očkovanie,ale nikto to nepotvrdi,lebo by sme mohli žalovat firmu ktora vakciny vyraba...treba už niečo robit nech nepoškodzuju zdravie ludom a nech zbytočne neumieraju detičky....

Re:mam taku skusenost.......

Iva Vranská Rojková | 25.05.2012

Kristián,
prosím, ozvite sa mi, prosím, na vakcina.ivr@gmail.com, alebo na kontaktnú adresu Iniciatívy pre uvedomenie si rizík očkovania. Chceme v Katkinej veci ďalej dôsledne konať a vaša smutná skúsenosť hovorí o tom, že podobné prípady sú častejšie. Pokúšame sa ich zhromaždiť, aby inštitúcie brali naše varovania vážne. Chcem sa ešte opýtať, či aj vy ste dostali aj Rotarix, alebo to bola len hexavakcína úplu pneumokoky?
Ďakujem
Iva

Re:Re:mam taku skusenost.......

Lenka | 07.06.2012

U nás se také tento případ stal před pár týdny, bylo to po očkování, jen nevím, jestli přesně po tomto nebo jiném, miminku bylo 15 měsíců a zemřelo,horečka,skvrny,transport vrtulníkem.Nemohu více s ohledem na rodiče...lplasilova@seznam.cz

Záznamy: 1 - 100 zo 168
1 | 2 >>

Pridať nový príspevok