E-mail poslancom Národnej rady Slovenskej republiky od matky očkovaním postihnutého syna - DOPLNENÉ

28.05.2013 02:22

Od: Ildikó Takácsová
Dátum: 23. mája 2013 14:29
Predmet: Za zmenu zakona o povinnom ockovani 
Komu: info@nrsr.sk, "Jahelková, Darina, Mgr." <Darina.Jahelkova@nrsr.sk>
Kópia: web@necenzurovane.info, sloboda.v.ockovani@gmail.com, kontakt@rizikaockovania.sk 

       Všetkým poslancom v Národnej rade SR,

       som za zrušenie zákona, ktorý prikazuje povinné očkovanie. Odkazujem na článok:
https://necenzurovane.sk/10/vakcina.html

"... Budem tu písať o nevýslovnom ľudskom nešťastí, utrpení a bolesti vysokoškolsky vzdelanej matky - samoživiteľky, ktorá sa musí každý deň, každú minútu, každú sekundu, dívať na svojho doživotne zmrzačeného 14-ročného syna, ktorý bol ešte pred vyše rokom úplne zdravým a aktívnym športovcom. Dňa 12. 1. 2009 absolvoval preventívnu lekársku prehliadku, na ktorej bol posúdený za zdravého a schopného prijať očkovaciu látku DULTAVAX – kombinovanou vakcínou, ktorá je určená na aktívnu imunizáciu proti záškrtu, tetanu a detskej obrne (polio) u detí starších ako šesť rokov, dospievajúcich a dospelých - V RÁMCI POVINNÉHO OČKOVANIA. Za niekoľko dní po tomto očkovaní dostal cukrovku a 4x denne si musí pichať inzulín. Uvedená choroba mu znemožnila vykonávať jeho záľuby tak, ako to bolo pred očkovaním. Jeho matka bola vyrozumená, že syn NEBUDE môcť študovať z dôvodu choroby také zameranie, aké mal v životných plánoch. ..."

pohľad do zasadacej siene NR SR       Rodičia chorých detí čoraz častejšie poukazujú na to, že očkovanie súvisí s autoimunitnými ochoreniami, alergiami, potravinovými alergiami, kožnými alergiami, detskou cukrovkou, autizmom, poruchami vývoja, poruchami správania, poruchami učenia, stratou už nadobudnutých schopností - strata pohybových schopností, strata rečových schopností, s ochrnutím, nádorovými ochoreniami, leukémiou a s ďalšími veľmi vážnymi ochoreniami na celý život.

       Po očkovaní môže nastať aj smrť.

       Bližšie informácie o rizikách očkovania nájdete na weboch:
https://www.rizikaockovania.sk/
https://www.slobodavockovani.sk/

       Žiadam zrušiť povinné očkovanie.

Ildikó Takácsová
matka syna s detskou cukrovkou

 
--------------------------- Pôvodná správa ----------------------------
Predmet: Za zmenu zákona o povinnom očkovaní 
Od: Jahelková, Darina, Mgr. <Darina.Jahelkova@nrsr.sk>
Datum: 15. novembra 2012 11:10
Komu: Ildikó Takácsová
--------------------------------------------------------------------------

 

       Dobrý deň, pani Takácsová,

       Váš e-mail bol odoslaný na adresy všetkých poslancov.

       S pozdravom

Mgr. Darina Jahelková
Odbor komunikácie s médiami a verejnosťou
Kancelária Národnej rady SR
Námestie A. Dubčeka, 812 80 Bratislava
Tel.: +421 2 5972 2460
Mobil: +421 917 581 397
E-mail: darina.jahelkova@nrsr.sk

--------------------------- Pôvodná správa ----------------------------
Od: Ildikó Takácsová
Dátum: 13. novembra 2012 13:13 
Komu: info@nrsr.sk
Predmet: Za zmenu zákona o povinnom očkovaní
--------------------------------------------------------------------------

       Dobrý deň do Kancelárie Národnej rady,

       chcem požiadať o preposlanie tohto e-mailu všetkým poslancom v Národnej rade SR. Ďakujem.

 

       Všetkým poslancom Národnej rady odporúčam webové stránky:

 

       Video o očkovaní:
https://www.youtube.com/watch?v=F4Oy3TsfqPo

       Ďalšie videá o očkovaní:
https://www.slobodavockovani.sk/odkazy/videa/

* * *

       Mýty o očkovaní:
https://www.slobodavockovani.sk/news/myty-o-ockovani/

* * *

       Fakty o očkovaní:
https://www.klasicka-homeopatia.com/texty/Ine/Fakty_o_ockovani.rtf

* * *

       Očkování: hypotézy versus fakta
https://www.margit.cz/ockovani-hypotezy-versus-fakta/
https://www.celostnimedicina.cz/ockovani-hypotezy-versus-fakta-1-cast.htm
https://www.celostnimedicina.cz/ockovani-hypotezy-versus-fakta-2-cast.htm

* * *

       Očkovanie: spoznajte celý príbeh (lekári, zdravotné sestry a vedci o ochrane Vás a Vašich detí)
https://www.slobodavockovani.sk/news/ockovanie-spoznajte-cely-pribeh-lekari-zdravotne-sestry-a-vedci-o-ochrane-vas-a-vasich-deti-/

* * *

       Knihy o očkovaní
https://www.slobodavockovani.sk/knihy/

* * *

       Ďalšie webové stránky:
https://www.slobodavockovani.sk/
https://www.rizikaockovania.sk

* * *
 

JUDr. Ján Drgonec, DrSc., ústavný právnik:

„Každý medicínsky výkon sa spája so štatistickou pravdepodobnosťou neúspechu. To znamená trvalého poškodenia pacienta. Vo väčšej alebo menšej miere. Platí to aj pre povinné očkovania. Zverejňujú sa štatistiky, ako sa očkovaním znížil výskyt takého či onakého ochorenia, ale nezverejňujú sa údaje o poškodeniach, zmrzačeniach, či dokonca úmrtiach očkovaných detí. Hoci k tomu všetkému pri povinnom očkovaní dochádza. S prihliadnutím na túto stránku zdravotnej starostlivosti sa v práve zásahy do telesnej integrity zaraďujú medzi zásahy do základného práva na súkromie, ktoré sa môžu vykonať len so súhlasom pacienta. V prípade detí so súhlasom rodičov. Zásahy do práva na súkromie sa môžu vykonať na základe zákona. Povinné očkovanie sa zakladá na úprave vo vyhláške ministerstva zdravotníctva. To ho mení na formu porušenia základného práva na súkromie. Myslím, že celá problematika povinného očkovania by sa mala konečne právne upraviť spôsobom, ktorý sa rozlúči s koncepciou, vytvorenou za socializmu. Jej základom je popieranie možnosti jednotlivca rozhodovať o sebe samom.“

https://www.slobodavockovani.sk/news/musi-dostat-vcelicku-povinne-ockovanie-porusuje-podla-ustavneho-pravnika-nase-zakladne-pravo-na-sukromie/
 
* * *

       Žiadam zmenu zákona o povinnom očkovaní. Očkovanie má byť dobrovoľné.

 

Ildikó Takácsová
mama syna, ktorý má detskú cukrovku 1. typu a dysgrafiu

 


 

       Ked píše poslancom Národnej rady jedna matka, tak to poslancov nezaujíma.

       Ale ak im budú písať všetci rodičia, ktorí chcú mať právo na slobodnú voľbu v očkovaní, tak sa tomu poslanci budú musieť venovať.

       Napíšte e-mail do Kancelárie Národnej rady info@nrsr.sk, že podporujete právo za slobodnú voľbu v očkovaní a požiadajte o preposlanie e-mailu všetkým poslancom.

 


Zverejnenie tohto článku (doplnenie chýbajúcich dĺžňov a mäkčeňov + grafická úprava) zabralo šéfredaktorovi www.slobodaVockovani.sk vyše 1 hodinu čistého času.

Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, budeme radi, keď našu činnosť podporíte.

 

 

Diskusia: E-mail poslancom Národnej rady Slovenskej republiky od matky očkovaním postihnutého syna

aj ja!

jankinka | 31.05.2013

Lenze ockovanie vam nezabrani na danu chorobu ochoriet. Aj ockovane deti ochoreju na osypky a ine ockovane choroby. Len tvrdia, ze to nema potom taky velky priebeh ako pri neockovanych. Lenze nemôzu vediet, ci by ten slabsi priebeh nemali aj bez toho ockovania, Takze rovnako musia deti liecit ako tie neockovane. JE blbost aby si neockovane deti hradili liecbu sami. To iste môzem odporucit aj ja opacne - nech platia ockovane deti, ktore napriek tomu ochoreli!!! Kazdy rodic ma mat pravo rozhodnut, co do svojho dietata napumpuje. Tiez nam neprikazujete povinnu stravu pre deti. Je to to iste - aj z nevhodnej stravy deti ochoreju...Je to len jeden velky biznis - to je vsetko.

Re:aj ja!

Lulik | 31.05.2013

Suhlas...

ivan, mna uz z teba hlava boli

lulik | 31.05.2013

ivan, daj mi teda clanok, kde sa pise ze tie choroby, proti kt.sa ockuje
uplne vymizli. To nieje pravda a prekrucas tu podla svojho. Vsetci tu vieme ktore choroby sa vyskytuju a ktore nie, pretoze ja som tu na tomto webe neni prvy den, tak neodzubavaj a neprekrucaj. Cakam na link na zdroj, z ktoreho uvadzas tieto bludy.

Re:ivan, mna uz z teba hlava boli

ivan | 31.05.2013

ak Ťa hlava bolí, tak asi zo seba. Priemerne inteligentný človek vie, že napríklad taká variola už nie je, a to len zásluhou očkovania. A daj mi link Ty na úmrtie na tetanus u zaočkovaného v správnych intervaloch.
Ozaj a vieš kedy bol prvý zákon o očkovaní v našich končinách ?

Re:Re:ivan, mna uz z teba hlava boli

Lulik | 31.05.2013

A co si uz nepamatas co si pisal v predoslom texte? (Palmface)
A neodpovedaj mi otazkou a drz sa temy.

Re:Re:ivan, mna uz z teba hlava boli

Ano | 07.06.2013

a nebolí teba hlava náhodou z dr. Offita ?? nadpriemerne inteligentného koumáka, ktorý vykoumal že dieťa znesie 10 000 vakcín naraz ?

aj ja!

Veronika | 28.05.2013

Som takisto za zmenu zákona čo sa týka očkovania!

Re:aj ja!

ivan | 30.05.2013

aj ja, ale má to malú chybu, cukrovka u detí je niekoľkomesačný patologický proces, ktorý sa prejaví až po dlhej dobe, skrátka náhodná časová súvislosť. Inak ja som tiež za zrušenie povinného očkovania, ale potom s vylúčením hradenia ak ochorenie nastane, napríklad terajšia epidémia osýpok v Anglicku, OK, ale neočkovaní ktorí ochoreli, rodičia platte.

Re:Re:aj ja!

Magda | 30.05.2013

To som zvedava, cim chcete liecit osypky?? Osypky pre syna si prosim, lepsie ked ich dostane teraz ako v dospelosti, ked "ochranny ucinok" vakciny, ak by vobec nejaky mala, je davno fuc. To s tymi vakcinami je trapas a lutujem vsetkych, ktori sa este stale nezobudili zo sna.

Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 30.05.2013

dosť ich bolo hospitalizovaných, to je asi zadarmo, jáj zabudol som zdravotníctvo na slovensku je zadarmo, si poniektorí myslia. Inak mohli by sme zobudiť takú variolu...

Re:Re:Re:Re:aj ja!

Magda | 30.05.2013

Len pre informaciu - nezijeme na Slovensku a nemocniciam sa vyhybame velkym oblukom.

Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 31.05.2013

dúfam, že ak dostaneš "zápal slepého čreva" aj vtedy sa budeš vyhýbať nemocnici , lebo čo ak budeš mať nejakú komplikáciu po operácii.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

Lulik | 31.05.2013

Moja mama dostala zapal zil po operacii na krcove zily. Nikto jej to neskontroloval, aj napriek tomu ze sa stazovala na problem s nohami. Vykopli ju z nemocnice domov bez toho aby to skontrolovali! Do spravy napisali ze je vsetko v poriadku. Prisla nazad do nemocnice v hodine dvanastej, aby napravili v com pochybili, mohlo to dopadnut aj tragicky. O mojom pripade zasa zo zle stanovenou diagnozou od viacerych doktorov, co ma stala skoro zivot sa radsej nejdem vyjadrovat. Takze sa nad sebou tiez zamysli co pises.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 31.05.2013

zjavne si nepochopila, ale to nevadí, poniektorí nemusia všetko pochopiť, ani ja mnohému nerozumiem, napríklad z mnohého to čo tu čítam.
Inak ja som za zrušenie očkovania, potom by takí ako Vy zistili, čo sa bude diať a nebol by to pokles alergii.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

Magda | 01.06.2013

Ten, kto tu nic nepochopil, si ty, mily Ivan. Zapal slepeho creva som uz mala, takze druhykrat mi to uz dufam nehrozi, dakujem ti za mile prianie, prajem ti napodobne. A neuveris, ale platim si zdravotne poistenie, takze mi v nemocnici ten slepak vyoperovali a som ok. Nikto tu netvrdi, ze taky chirurg je na zahodenie, ked sa stane napriklad autonehoda. Vsetci sa ti tu len snazia vysvetlit, ze OCKOVANIE JE BLBOST, NIKDY NIKOMU NEPOMOHLO A NEZACHRANILO ZIVOT, skor naopak. Pochopis to niekedy a prestanes provokovat?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 01.06.2013

Milá Magda, vidím, že máš veľké nedostatky vo všeobecne známych informáciách. Ak niekto tvrdí, že očkovanie nikomu nepomohlo a nazachránilo život, to je fakt "vedomosť". Mimochodom jedným z najväčších nepriateľov detských doktorov je očkovanie, ale toto pravdepodobne nechápeš ako to myslím.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

Magda | 02.06.2013

Ano, Ivan, si strasne mudry, nebudem sa s tebou hadat. Zi si vo svojom sne a hlavne sa nezabudni dat zaockovat :-)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 03.06.2013

múdry nie som vôbec , ale tu sú všetci, ako tak čítam.
a zaočkovaný tak ako Ty som.

Re:Re:Re:Re:aj ja!

počuj | 10.06.2013

vieš ty koľko zaočkovaných detí malo zadarmo hospitalizáciu??, ANO zdravotníctvo na Slovensku je "zadarmo", hlavne keď ide o ZAOČKOVANÉ DETI s devastovanou IMUNITOU VAKCÍNAMI

Re:Re:Re:Re:Re:aj ja!

počuj | 10.06.2013

to bolo pre ivana

Re:Re:Re:Re:aj ja!

Mia | 14.06.2013

Ach jaj, no ja by som sa vôbec nečudovala, keby "zobudili" nejaký vírus krotý sa tu už nejakú dobu "neobjavil" aspoň by bol "dôvod" očkovať. To by sa zas niekto nabalil :-( Je smutné, že naše zdravotníctvo "žije" vo veľkej miere z úplatkov veľkých korporácii vyrábajúcich vakcíny. To by si potom nemohli podaktorý dovoliť tie dve-tri luxusné dovolenky v lete.... PREČO nie je zdravie na prvom mieste, ale peniaze????

Re:Re:aj ja!

mama | 30.05.2013

....Keď nastane epidémia osýpok, za neočkovaných, chorých nech platia rodičia . Hm..... ? a kedy si začnú platiť za liečenie napr. fajčiari, ktorým zistia rakovinu plúc, alebo alkoholici, ktorí si prepijú pečeň, alebo obézni ľudia, ktorí sa zdravo nestravujú a z obezity sú tiež rôzne choroby, a čo drogovo závisli, ktorí si dobrovolne sami ničia zdravie .....?A čo takto cigáni? Platíme ich všetci z našich daní a to je OK?

Re:Re:Re:aj ja!

lulik | 31.05.2013

Tak, presne ako hovoris. Ivan ma klapky na ockach, treba mu ich dat dole.

Re:Re:Re:aj ja!

Mia | 14.06.2013

škoda, že sa tu nedá dať palec hore, určite by ich bolo veľa k tomuto komentu. Pripájam sa k názoru

Re:Re:aj ja!

mama | 30.05.2013

Ešte k epidémii osýpok v Anglicku. Zaujímalo by ma, koľko chorých na osýpky bolo zaočkovaných.....?

Re:Re:Re:aj ja!

lulik | 31.05.2013

Dobra otazka :)

Re:Re:aj ja!

martina | 30.05.2013

neockovani ak dostanu chorobu proti ktorej sa ockuje, tak mame platit? no, budeme, ak si liecbu budu platit obezni co sa prezieraju,alkoholici, drogaci, hazardni hraci, a fakciari..tak potom si zaplatim aj ja liecbu ak moje dieta dostane chorobu proti ktorej malobyt zaockovane....

Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 31.05.2013

ale.,akože môže dostať chorobu proti ktorej nebolo zaočkované, veď tie choroby sa údajne už nevyskytujú a ich pokles nie je kvôli očkovaniu a pod. som sa tu x krát dočítal a okrem toho ak chcete pre deti to najlepšie, ak by ochoreli na nejakú chorobu proti ktorej sa očkuje, tak by ste s radosťou zaplatili, aby mali čo najlepšiu starostlivosť, no nie. Samozrejme, že s tým aby si platili tí čo spomínate, súhlasím, to je pochopiteľné. Zo zdravotného poistenia by sa malo platiť oveľa menej toho ako sa platí, alebo potom pripoistenie na konkrétne choroby.

Re:Re:aj ja!

Lulik | 31.05.2013

Ivan, Ivan.. zdovodni rozumnym sposobom preco by mali rodicia platit??!!!
Ja ti len pripomeniem, ze platit by mali teda asi aj ozrani, ktori si dodrbali zdravie chlastom, fajciari ktori trpia rakovinou pluc, drogisti a ini im podobni dobrovolni nicitelia vlastneho zdravia, ktory vylihuju v nemocniciach v svojich "stavoch". Zamyslel si sa aj nad tymto, kym si vypustil taku hlupost? !

Re:Re:Re:aj ja!

ivan | 31.05.2013

tuším si nepochopil čo som napísal, okrem toho nechápem čo sa bojíte platiť, veď ak by sa neočkovalo nič by sa nestalo, tie choroby by sa predsa nevyskytovali, tak to tu tvrdíte, či ?

Re:Re:Re:Re:aj ja!

lulik | 31.05.2013

no zdovodni mi rozumne prevo by si mali platit neockovanci za liecenie a preco si nemaju platit alkaci, drogisti, cigani co nedali do odvodov ani halier. Pocuvam.

Senior

Helena | 28.05.2013

Dnes som stretla jedného pána - alergik dlhé roky. Povedal mi, že keď bol na vojne, zaočkovali ho a odvtedy je alergik. No comment

Re:Senior

A. | 29.05.2013

Ten Váš známy je na tom ešte dobre, keď má "len" alergiu. Ja mám známeho, ktorý bol tiež na vojne, tiež bol očkovaný (neviem proti akému "bordelu" vtedy očkovali vojakov) a po návrate z vojenčiny sa mu zdravotný stav zhoršil. Povedal mi, že má obrnu, je na čiastočnom invalidnom a má problémy pri chôdzi. Presné znenie diagnózy nepoznám. Neviem, či jeho postihnutie môže súvisieť s očkovaním v detstve alebo je to následok očkovania na vojne.

USA SCHVÁLILY POLYKACÍ PILULKY S MIKROČIPEM RFID

mama | 28.05.2013

https://dolezite.sk/USA_SCHVALILY_POLYKACI_PILULKY_S_MIKROCIPEM_RFID_62.html

Senior

Helena | 28.05.2013

Je mi veľmi ľúto tohto mladého človeka doživotne zmrzačeného očkovaním.
Dnes na www.mercola.com nabehol ďalší článok o očkovacom biznise:
https://articles.mercola.com/sites/articles/archive/2013/05/28/vaccine-risk-denialism.aspx

Záznamy: 1 - 35 zo 35

Pridať nový príspevok