Pět mocných psychologických triků, které váš lékař používá, aby naočkoval vaše dítě

06.01.2013 00:12

VacTruth.com18.XII.2012 — Jeffry John Aufderheide

 

       Pôvodný článok Do You Know the 5 Powerful Psychological Triggers Your Doctor Uses to Vaccinate Your Child?
       z angličtiny preložila MUDr. Ludmila Eleková a jazykovo upravil Ing. Marián Fillo.

 

ilustračný obrázok — matka s dieťaťom
Mnoho lékařů by bylo rádo, kdyby matky
prostě mlčely a nechaly své dítě naočkovat.

       Pokud jste někdy byli s dítětem u lékaře, víte, co tím myslím. Je velmi dobře známo, že lékaři používají psychologický nátlak na rodiče, kteří mají námitky k očkování. Možná jste to sami zažili. Zde je pět psychologických triků, které lékaři na vás rodiče používají a pár návrhů, jak na ně vyzrát.

 

Psychologický trik č. 1: Moc autority

       Je to jeden z nejsilnějších psychologických triků. Doktoři jsou v postavení autority — chodili na lékařskou fakultu. Vy ne. Tato skutečnost jim poskytuje jedinečnou pozici a vy jim platíte za jejich rady.

       Společnost se obecně domnívá, že lékaři mají ty nejlepší informace pro vaše zdraví a to ve všech oblastech, zejména pak očkování. Lékaři často opakují informace, které jim poskytly CDC a FDA. Jejich předpoklad je, že když to FDA schválila a CDC doporučilo, pak to musí být bezpečné. Možná nikdy neslyšeli o 100.000 ÚMRTÍCH ročně na nežádoucí účinky léků schválených FDA?[1]

       Někteří lékaři jdou do extrémů a svou moc zneužívají jako predátoři. Jejich autoritativní chování se zvrhne v šikanování. Měli byste poslouchat, co vám říkají o očkování? Koneckonců, jsou to oni, kdo nosí bílý plášť.

 

Příklady moci autority:

  • Stanley Milgram vymyslel pokusy, které naznačují, že lidé prostě následují rozkazy, i když jsou v rozporu s jejich nejhlubším morálním přesvědčením.[2] https://www.youtube.com/watch?v=BcvSNg0HZwk
  • Podle profesora Michaela Cohena „případ za případem pacienti, sestry, lékárníci a další lékaři nezpochybňují předpis.“ Lékař naordinoval ušní kapky do pravého ucha pro pacienta, který trpěl jeho infekcí a bolestí. Ale místo toho, aby na recept plně vypsal místo aplikace „pravé ucho“, použil zkratku „aplikovat do P ucha“ („place in R ear.“; Rear anglicky znamená vzadu, zadní část, zadek — pozn.překl.) Sestra po obdržení předpisu promptně aplikovala předepsané kapky do pacientova konečníku… přesto ani pacient ani sestra tento předpis nezpochybnili.[3]

 

Co můžete dělat…

       Uvědomte si, že lékař nemusí o očkování vědět tolik, kolik si myslíte. Latinské slovo pro doktora je „docere“, což znamená učit. Učí vás váš lékař, jak si vybudovat a udržet lepší zdraví nebo využívá své postavení k tomu, abyste nechali svému dítěti dát injekci?

       Doktoři mají jen tolik moci, kolik jim jí dáte — nemohou zaručit, že očkování bude fungovat, ani že je bezpečné. Uvědomte si svou vlastní sílu! Máte volbu říct ANO nebo NE!

 

Psychologický trik č. 2: Vyvolání pocitu viny nebo hanby u rodičů

       Další běžnou taktikou je postarat se, aby se rodič kvůli pochybnostem o očkování cítil špatně. Může to být přímý útok. Mohou to být různé poznámky (pasivně agresivní chování). Předpokládaný výsledek? Rodič bude cítit vinu nebo bude zahanben kvůli tomu, že pochybuje o kompetenci lékaře. Důsledkem může být, že bude sice dále mít nezodpovězené otázky, ale neochotně se podvolí a nechá své dítě naočkovat. To je velmi silný psychologický nástroj, když se zkombinuje s mocí autority při jednání mezi čtyřma očima.

 

Příklady vyvolávání pocitů viny a hanby:

       Doktoři (a sestry) opakovaně říkají velmi kruté věty rodičům, kteří očkovat nechtějí nebo o tom pochybují, například:

  • Parazitujete na společnosti.
  • Jste nezodpovědní.
  • Jste špatný rodič.
  • Vy nejste lékař.
  • Vaše dítě nebude moci jít bez očkování do školy.
  • Vaše dítě zemře, když nedostane „život zachraňující“ vakcíny.
  • Přiživujete se na kolektivní imunitě.
  • Získáváte výhody očkování bez toho, abyste zaplatili svou cenu.
  • Jste internetová máma.
  • Nerozumíte vědě.
  • Nezáleží vám na zdraví a budoucnosti vašeho dítěte.
  • Díky vaší ignoranci se vrátí nemoci.

 

Co můžete dělat…

       Rozpoznejte co toto chování je: forma pasivní agresivity vycházející z nejistoty lékaře. Je to prostě jen emoce.

       Většina matek chodí na prohlídky s dítětem sama. Příště s sebou vezměte manžela, dobrého přítele nebo kamarádku, kteří podpoří vaše rozhodnutí.

       Zde je pár možných otázek, které můžete položit svému lékaři. Použijte svůj vlastní rozum:

  • Mohl(a) byste mi nahlas přečíst seznam ingrediencí vakcíny, kterou chcete píchnout do mého dítěte?
  • Jak kombinace těchto látek učiní mé dítě zdravějším?
  • Pokud vakcíny fungují, jak může být mé neočkované dítě hrozbou pro očkované děti?
  • Pokud vakcíny fungují, proč je třeba přeočkování?
  • Protože se biologie každého dítěte liší, jak víte, kdy vakcíny fungují a kdy ne? Jak to testujete?
  • Jaké vědecké testy uděláte před a po očkování, abyste vyloučil(a), že mé dítě má nežádoucí reakci na očkování?
  • Když mému dítěti dáte víc vakcín najednou a dojde k nežádoucí reakci, jak poznáte, která vakcína ji způsobila?
  • Můžete mi ukázat studie o bezpečnosti současné aplikace více vakcín?

       Poznámka: váš lékař pravděpodobně nebude znát odpovědi na tyto otázky a naštve se. Když se naštve, můžete se stát terčem psychologického triku číslo 4!!!

 

Psychologický trik č. 3: Dojem naléhavosti

       Nejste-li připraveni, tento speciální trik vás překvapí. Lékaři využijí emočně nabitý jazyk, aby vaše dítě naočkovali, např. když jste ošetřováni, v ordinaci, na porodním sále v nemocnici, na pohotovosti atd. Výstraha: Sestry dokáží být v tomto ohledu také velmi agresivní. Sestry mohou naočkovat dítě při jakékoli příležitosti kdykoli po narození, dokonce v náruči matky, aniž by se vůbec zeptaly (to se stalo mně), při koupeli nebo obřízce dítěte.

 

Příklady vytvoření dojmu naléhavosti:

       Jeden z nejnehoráznějších příkladů, o kterém vím, se stal mé známé. Říkejme jí Angie. Dítě Angie si málem náhodou uřízlo prst. Zatímco se prst houpal na zbytku tkáně a měl být ošetřen, lékař na pohotovosti začal na matku tlačit, aby své dítě ihned nechala naočkovat! Kdyby nebylo okamžitě očkováno tady a teď, pak by bylo v riziku, že dostane „život ohrožující“ nemoc! Věřili byste tomu? Ona si stála za svým a řekla doktorovi, že syn toho má za sebou momentálně už dost.

 

Co můžete udělat…

       Proč byste měli dostat očkování přímo teď a tady? Kdybyste se chtěli ptát a dozvědět se víc informací o toxických chemikáliích a nebezpečných biologických materiálech, které doktor chce injikovat do vašeho dítěte, měli byste mít na to právo.

       Uvědomte si, že lékař může používat emočně nabitý jazyk. Zde jsou některé klíčové psychologické triky, kterých si musíte být vědomi, když lékaři mluví o vakcínách:

  • Říkají, že vakcíny „zachraňují životy.“
  • Říkají, že jsou „bezpečné a účinné.“
  • Říkají, že nenesou „žádné nebo velmi malé riziko.“
  • Když mluví o „nemocech preventabilních očkováním“, používají výrazy jako „smrtelné“ a „ničivé“.
  • Zaměňují termíny „vakcíny“ a „imunizace“, jako by to znamenalo to samé.

 

Psychologický trik č. 4: Strach ze ztráty

       Strach ze ztráty se v poslední době stal mezi pediatry horkým favoritem. Tato relativně nová taktika se nazývá „vyhoďte vašeho pacienta“ a pochází od Americké pediatrické akademie (American Academy of Pediatrics = AAP). Funguje takto: když rodič pochybuje o očkování nebo názorech lékaře na očkování, doktor mu prostě řekne, že už nemůže být lékařem jeho dítěte.

       Tato metoda účinkuje velmi dobře, protože matku dostává do stresující strachem nabité situace. Je jí řečeno, že buď nechá naočkovat dítě nebo ztratí lékaře. Naštěstí existují způsoby, jak této manipulaci čelit.

 

Příklady:

       Tato nátlaková konverzace mezi lékařem a pacientem je inspirována komentářem Shawna Siegela na jeden nedávný článek a krásně ilustruje tento trik.

       Pediatr: Vašeho syna zvážíme a změříme. Sestra za chvíli přijde s vakcínami.

       Jenny: Než přijde, chci se vás ohledně očkování zeptat na pár věcí. Jsem trochu nervózní.

       Pediatr: Samozřejmě. Co vám dělá starosti?

       Jenny: Dělala jsem si průzkum ingrediencí vakcín a …

       Pediatr: Kde jste hledala ty informace?

       Jenny: Na internetu…

       Pediatr: Nemůžete věřit všemu, co se píše na internetu. Je tam spousta nesprávných informací. Ingredience ve vakcínách jsou v tak malém množství, že se nemáte čeho bát. Myslíte si, že by FDA nebo CDC dovolili, aby se do vakcín dalo něco nebezpečného?

       Jenny: No, já nevím, syn mé sousedky se stal autistickým hned po očkování, ona přísahá, že to způsobilo to očkování a …

       Pediatr: Vakcíny nezpůsobují autismus! Bylo to vědecky vyvráceno. Vakcíny zachraňují životy a chrání. Neočkovat vaše dítě je nezodpovědné. Pokud nemáte další otázky, pošlu sem sestru.

       Jenny: Ale všechny ty vakcíny najednou? Nemohl by dnes dostat jen jednu? Chci si o těch ostatních něco přečíst, než mu je nechám píchnout všechny najednou. Slyšela jsem, že je možné využít alternativní očkovací kalendář.

       Pediatr: Už se nemáme o čem bavit. Když nechcete svého syna chránit podle doporučených pravidel, musím vás požádat, abyste opustila mou ordinaci. Když vás syn zemře na smrtelnou nemoc, které se mohlo předejít očkováním, nechci to mít na svědomí.

 

Co můžete dělat …

       Především si musíte být vědomi, jaké máte možnosti!

       Co pediatři dělají? Změří a zváží vaše dítě a naočkují ho! Poučí vás o výživě nebo jak udržet zdraví? Pokusili jste se vůbec někdy požádat vašeho pediatra o rozumnou radu ohledně výživy? Pokud ne…čtěte dále.

       My jsme „vyhodili“ pediatra, když jsme si uvědomili, co ve skutečnosti dělá. Nyní chodíme k přátelskému rodinnému lékaři, chiropraktikovi, výživovému specialistovi, naturopatovi a dokonce k doktorovi osteopatické medicíny (D.O.).

       Dr. Robert S. Medelsohn napsal fantastickou knihu, jak překonat svůj strach a obavy. Jmenuje se Jak pečovat o zdraví dítěte... navzdory vašemu lékaři (angl. How to Raise a Healthy Child in Spite of Your Doctor).[4]

 

Psychologický trik č. 5: Příslib naděje

       Doktoři mluví o vakcínách jako o „preventivním prostředku“ proti nemocem, ale současně naprosto ignorují podstatnou roli, kterou ve vymýcení nemocí hrála lepší výživa, uskladnění a manipulace s potravinami, hygiena a kanalizace. Chtějí, abyste věřili, že injekce formaldehydu, hliníku, glutamátu a virů, pěstovaných na zvířecích tkáních, ochrání vaše dítě před nemocemi. Je to ve skutečnosti příslib falešné naděje.

       Lékaři používají stále tutéž „odpověď“ (očkování) na každé dítě a očekávají tytéž výsledky. Rodiče vědí, že každé dítě je biologicky jedinečné, vědí to i lékaři?

 

Příklady příslibu naděje:

       Možná jste slyšeli nějaké analogie, popisující, jak účinkují vakcíny. V poslední době oblíbená analogie je přirovnání očkování k bezpečnostním pásům v autě. Doktor vám řekne, že když se necháte očkovat, je to jako mít připnuté pásy, když se dostanete do srážky. Říkají, že očkování účinkuje stejně, ochrání vás před jakoukoli budoucí „srážkou“. Když je vaše dítě očkované, je chráněné.

 

Co můžete udělat…

       Zdravý selský rozum říká něco, co si zasluhuje opakování: dobré zdraví nepřichází skrz jehlu!

       Vezměme si tu analogii s bezpečnostními pásy. Pásy se nezapnou jen jednou nebo dvakrát. Aby byly účinné, musíte je zapnout před každou jízdou. Podobně dobré zdraví vyžaduje vaši neustálou pozornost. Zde je pár návrhů, inspirovaných selským rozumem, které můžete začít ihned realizovat a tak každý den mít zapnuté své „bezpečnostní pásy“:

  • Myjte si ruce 5-6x denně, především po použití záchodu a před přípravou jídla.
  • Pijte čistou vodu.
  • Jezte syrové BIO potraviny nebo si z nich dělejte šťávy.
  • Správně skladujte a připravujte své jídlo.

       Zde je několik mých oblíbených nápadů a zdrojů na toto téma:

 

Závěr

       Doktoři tlačí na očkování a mnoho z nich to dělá pomocí kombinace některých nebo všech pěti psychologických triků, uvedených výše. Někteří si nejsou vědomi, že to dělají, a nic netušící rodiče jsou tak ještě bezbrannější vůči tomuto nátlaku. Jediným způsobem, jak se stát odolným proti těmto trikům, je být informovaným rodičem. Čtěte knihy a příbalové letáky vakcín. Tyto informace vám dají sebedůvěru a odvahu, kterou potřebujete, abyste se postavili emocionálně vypjatému lékaři.

       Neprobral jsem všechny možné psychologické triky. Máte-li příběh, o který se chcete podělit, napište do diskuze pod tímto článkem.

 

Zdroje

[1]  https://www.fda.gov/Drugs/DevelopmentApprovalProcess/DevelopmentResources/DrugInteractionsLabeling/ucm114848.htm

[2]  https://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment

[3]  Cialdini, Robert B.: Influence: The Psychology of Persuasion, HarperCollins Publishers, 2007, str. 219-220

[4]  Mendelsohn, Robert S.: How to Raise a Healthy Child In Spite of Your Doctor, Random House Publishing, 1987
česky: Jak pečovat o zdraví dítěte... navzdory vašemu lékaři, Malvern, Praha, 2010

 


Zverejnenie tohto článku (korektúra prekladu + grafická úprava + klikateľné odkazy na zdroje) zabralo šéfredaktorovi www.slobodaVockovani.sk vyše 2 hodiny čistého času.

Ak sú pre Vás tieto informácie zaujímavé či prínosné, budeme radi, ak našu činnosť podporíte.

 

Diskusia: Pět mocných psychologických triků, které váš lékař používá, aby naočkoval vaše dítě

lullaby songs for baby

lullabies | 18.10.2021

<a href="https://lullabies-for-babies.com/lullabies?tags=armenian_lullabies">armenian lullabies</a>

Díky za článek

Ela R. | 04.02.2013

Díky za článek! Mě se v komunikaci s pediatrem osvědčilo používat pravidlo, že méně slov je více. Mám problém s argumentací ve stresu, přesto se mi podařilo mít dítě téměř neočkované. Debaty s pediatrem nemají smysl a jen mě vyčerpávají. Př. na mou otázku, jak je možné, že očkované děti mají černý kašel? Odpověděla MUDr., že byly očkované málo, jen 4x.

ockovanie

nazor | 29.01.2013

v detstve po serii ockovani asi cca5-6r. som zacal chorlavieť. Horúčky, bolasti klbov, opuchy klbov. Každorocne som ležal aj 1-2 mesiace v nemocnici na Bezručovej ul BA. Pozorovali, nič konkrétne nezistili, pichali mi Pendepon... následne cca 12r. detská reumatolog. potom k tomu aj kardiolog.ambulancia Po 20r. zlyhavanie - znizena funkcnost obliciek a zdravotne problémy dodnes - trvala invalidita. Dodnes nemam odpoved co je bola pricina - prečo trpím. V navaznosti na terajsie info, priklanam sa k nazoru - pricina "ockovanie"

Je to provokatér

Maroš | 13.01.2013

Nerozumiem, prečo s p. P.J. vôbec komunikujete. Kašlite naň priatelia

Re:Je to provokatér

ferko | 14.01.2013

P.J. nie je len provokater, je to nebezpečný "mesiáš".....je to jurena neznalý faktov:)

Re:Re:Je to provokatér

ferko | 15.01.2013

on totiž nerozlišuje medzi získanou a vrodenou imunitou..preňho mudrca očkovanie imunitu stimuluje, a basta...to sú tí "odborníci" na ktorých doplácajú deti aj životom, oni nechápu že stimuláciou protilátkovej očkovaním potláčajú protiinfekčnú a protinádorovú...a že prečo detské onkológie "praskajú vo švíkoch" ?

Re:Je to provokatér

ivan | 26.01.2013

vyhravaju farmaceutic spolocnosti,ide o prachy a lekar je dealer,taky je kapitalizmus-antibiotika ,ockovania ,alergo ... psycho-obchod

zakladny problem

kocurik | 08.01.2013

je v pohlade na svet ako taky. Medialna masaz, hromady nazorov na to ake veci su.. Ucime sa ako fungovat v systeme, v horsiom pripade uci zivot, namiesto toho, aby sme sa ucili ako mame mysliet a ako si klast spravne otazky s nohami na zemi. Internet zavaleny klasickymi spravami a alternativnymi, ktore vzdy chybali, ale ze je v tom celom cert, ktory sem tam pride ozaj s dakym nezmyslom ktoremu lahko uverit zainteresovanym a tazko nezainterosovanym. Na niecom vzdy kusok pravdy je, lebo len tak sa da skryt najlepsie, ze sa bude okolo nej dokreslovat falosna dogma. K zaciatku si treba aspon pripustit, ze historiu pise vitaz a ze tak ako dopadla, dopadla k predstave "vitaza". Tiez ze tento vitaz hodla historiu pri vsetkej slave aj dopisat.. Pri vacsich zmenach treba presvedcit vacsinu o potrebe zmeny, teda treba vytvorit v povedomi problem, ktoreho riesenim je posun v planovanom smere. Zhruba preto su informacie a informacie a tazko kolko krat tusit kde je pravda. Najst sa ale da, len to stoji viac namahy. Co sa tyka ockovani a otrav roznych druhov, som presvedceny, ze pravdive su. Jeden vobec najpresvedcivejsi fakt o ktorom som sa nedocital, ale sam videl je ten, ze napr. roztrusena skleroza je neznameho povodu, jej diagnostika je o merani a kontrole priznakov. Sucasne sa vie, naozaj vie, ze moze vzniknut ako dosledok intoxikacie tazkymi kovmi. Zaujimala nikoho moja pecen? ..popraskane nehty v detstve ktore vydrzali doteraz popraskane? atd.. nie, nezaujimalo to nikoho len mna. Tento v skutku zvlastny paradox o tom co sa vie a nevie a ako sa robi je odpoved na to ako veci su a ako aj mozno maju byt. Len nemozem povedat, odkial to prislo po mna. Ci to bolo ockovanie, alebo nieco ine. Co je iste, ze je tu nieco velmi smrdi.

Radost :-)

Mecoun | 08.01.2013

Po takových článcích si nikdy nenechám ujít příležitost, přečíst si diskuzi, ani tentokrát jsem nevyšel na prázdno :-), taková sbírka lunetiků a odvážných vizionářů, no radost pohledět :-).
Chemtrail, 11. září, energetiční upíři, ... člověk se nestačí divit, co všechno ti pekelníci z farma lobby nezvládnou :-D
Už nám tady chybí jenom ten druid, co doporučoval nahradit očkování klystýrem a budeme komplet :-)

Re:Radost :-)

upír | 08.01.2013

Daj sa zaočkovať a neotravuj tu.

Re:Radost :-)

filip | 08.01.2013

Sayanim Mecoun prišiel na pomoc sayanimovi Jureňovi s rovnakými "argumentami".
Tak chlapci mienkotvorné médiá si má možnosť zapnúť každý z nás,preto je táto vaša nadpráca zbytočná a každý má takých informácií plné zuby!

stydím se za vaše laické názory!!!

Jaja | 08.01.2013

přijde mi, že tady debatuje slušně řečeno banda diletantů, vy jste studovali medicínu, že tady tak debatujete na úrovni? vzpamatujte se, tak se odstěhujte do Afriky, kde vás nikdo ani vaše raltolesti očkovat nebude a jsem skutečně zvědavá, jak dlouho přežijete. je to směšné. po celém světě se dělají sbírky na základní očkování pro děti v Africe, které umírají na "banální" nemoci, které my tu již po desítkách let díky proočkovanosti nemáme a vy, abyste si toho vážili, tak akorát pitomě hemzáte. styďte se!!!

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

filip | 08.01.2013

stydíme,všichni dojednoho

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Lucia M. | 08.01.2013

Jaja to máte z ktorého farebného letáčika tie vetičky typu control C -control V" že vAfrike umierajú a blablabla, aj Vy by ste umrela aj s desiatimi očkovaniami ročne keby ste nemali ani len pitnú vodu a kanalizáciu. HELP s takýmto no comment uvažovaním. Ludia začnite čítat kým niečo trepnete do éteru

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

ferko | 08.01.2013

za laické názory se stydit nemusíte, zamyslete se sama nad sebou, a všechno bude OK..

Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

ferko | 08.01.2013

..a všechno bude v pohode..

Re:Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

ferko | 09.01.2013

...aby ste se nemusela stydet za sebe..

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Dani | 09.01.2013

a ty si co za dilinu?!!! máš děti? poškodilo tě nějaké očkování?!!!tak tu nemudruj a raději se k takovým diskuzím nevyjadřuj když nesdílíš názor, Afrika ať se stará o sebe, my jsme ´´svobodná Evropa´´ každý má právo se rozhodnou podle svého svědomí a vědomí, stát by neměl mít tu moc lidem nutit ´´smrt´´ v podobě vakcín.

Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

D-P | 08.04.2014

Milá paní, děti máme a budete se divit, ale máme také známé, kteří prokazatelně naprosto bezprostředně po očkování onemocněli, a to konkrétně na očkovanou nemoc. Jedna známá onemocněla dětskou obrnou záhy po aplikaci očkování "proti dětské obrně", celoživotně je upoutaná na invalidní vozík. Také je dost autistických dětí, které staly autistickými bezprostředně po očkování... Lidský organismus potřebuje mít vlastní silný a neprůstřelná imunitní systém a také ho má, pokud jsme zdraví. Kdo však nesní o zázračných všelécích, rozumíme tomu asi všichni. Je však rozdíl mezi toužebným snem, strachem z reality a realitu si připustit a zůstat otevření vidět to, co se skutečně děje. Něco může pomoci jednomu a to samé může poškodit jiného. Tohle jistě platí i pro očkovací látky. Je potřeba myslet a používat rozum i v péči o zdraví víc než strach a touhu být jedním chráněným ze stáda. Stydět se člověk může jen a jen sám za sebe, za druhé těžko, pokud není pokrytec a falešný moralista. Raději bych přemýšlela, kdo na vakcínách nejvíce vydělá a kdo vydělá na tom, že pak dětem léčí oslabenou imunitu.

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

MUDr.Ludmila Eleková | 10.01.2013

Nestyďte se, poučte se. Např. zde https://www.genesgreenbook.com/content/proof-vaccines-didnt-save-us zjistíte skutečný příspěvek očkování k vymýcení nemocí versus hygiena a strava. Jde o oficiální statistiky a věřte mi, když jsem studovala medicínu, neukazovali nám je.
Zcela čerstvý pokus s hygienou v nehygienickém prostředí proběhl v Íránu a o jeho výsledcích si můžete přečíst zde https://vactruth.com/2012/12/29/simple-act-reduces-2-diseases/.
Stručně: chudinská oblast, bez kanalizace, všichni jedli totéž, skupina, která byla instruována, aby si myli ruce vždy po stolici, přebalení dítěte, před jídlem, před přípravou jídla a denně se vykoupali, vše s běžným mýdlem, měla o cca 50% nižší výskyt průjmů a zápalů plic u dětí. 50% během několika měsíců. Bez vedlejších účinků. Žádná vakcína nedokáže totéž.
Kromě toho, ty úžasně proočkované děti v Africe (/některé země mají stejnou proočkovanost jako my) mají přesto cca 20x vyšší kojeneckou úmrtnost než naše děti. Jak to vysvětlíte? Vakcíny přece zachraňují životy, díky jim nejsme nemocní, takže jak to, že ti černoušci stále umírají? Nechybí tam něco? Třeba to jídlo a čistá voda? a slušné bydlení?
Přečtěte si jakýkoli román od Balzaca, Victora Huga, Dickense a zkuste si představit, že tak žijete. Myslíte si, že by vás očkování zachránilo? Zlaté oči.
Kromě toho, váš příspěvek je mimo mísu. Ten článek je o tom, že doktoři nepoužívají fakta, ale psychologický nátlak. Kdyby doktoři uměli očkování obhájit, kdyby měli důkazy, že funguje a prospívá, nemusel by takový článek vzniknout a já bych ho nemusela překládat. Asi jste nikdy nezkusila s pediatrem mluvit o očkování. Mám v poště čerstvý příspěvek od jednoho otce, nahrál si to a je to přesně jako v tom článku. Dr. se urazila, apelovala na jeho odpovědnsot, vyhrožovala, vykládala kraviny, vyhrožovala nelegálními postupy, neuměla mu odpovědět na základní otázky o očkování atd.
Takže ten článek je skutečně ze života, bohužel.

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Ing. Marián FILLO | 13.01.2013

Milá medicínsky študovaná Jaja.

Ohľadne Afriky si nalejme čistého vína: najvyššia detská úmrtnosť je v Sierra Leone (ak nie najvyššia tak prinajmenšom jedna z najvyšších), kde je zaočkovanosť proti záškrtu, tetanu a čiernemu kašľu (základné tri očkovania) 94%.

Naproti tomu v Rakúsku je zaočkovanosť proti tým istým chorobám 92%, ale detská úmrtnosť jedna z najnižších na svete.

Takže - hoci sa to nezdá - v Afrike skutočne niektoré krajiny majú vyššiu zaočkovanosť než niektoré Európske krajiny, takže v zaočkovanosti nijaký dramatický rozdiel nebude.

Laická otázka:
Ako je možné, že Sierra Leone s vyššou zaočkovanosťou než Rakúsko má jednu z najvyšších detských úmrtností na svete (ak nie úplne najvyššiu) a Rakúsko s nižšou zaočkovanosťou jednu z najnižších zaočkovaností na svete?

Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Ladislav Melisko | 16.01.2013

Pretože v Rakúsku nezúrila 11 rokov občianska vojna, debo! :)

Re:Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Ing. Marián FILLO | 18.01.2013

Nepochybne, pán Meliško.

Dal ste mi teda za pravdu, že očkovanie ohľadne detskej úmrtnosti nie je ani zďaleka tak smerodajné ako napr. občianska vojna.

Ak to myslíme so znižovaním detskej úmrtnosti v Afrike naozaj vážne, mali by sme teda v prvom rade riešiť (okrem pitnej vody, hygieny či podvýživy) občianske vojny či iné ozbrojené nepokoje, nie očkovanie.

Re:Re:Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Ladislav Melisko | 22.01.2013

Fillo, jednak blbo vykate, jednak trepete. V COM som Vam, prosim Vas, JA dal za pravdu? Pytali ste sa, ako je mozne, ze ma Sierra Leone vyssiu umrtnost ako Rakusko napriek tomu, ze ockuje. Odpovedal som, ze napr. preto, lebo jedna krajina sa sankuje pod Alpami a v druhej 11 rokov zurila obcianska vojna, ktora - ako snad aj Vy date za pravdu - moze mat isty vplyv na detsku umrtnost v krajine.
Ale nech sa snazim, ako vladzem, nevidim logiku v tvrdeni, ze "očkovanie ohľadne detskej úmrtnosti nie je ani zďaleka tak smerodajné ako napr. občianska vojna." - HE?! Akoze ockovat treba iba v mieri alebo co ste tym chceli povedat? Kazdopadne, za pravdu som Vam v nicom nedal, to si vyprosujem. :)

Re:Re:Re:Re:Re:stydím se za vaše laické názory!!!

Ing. Marián FILLO | 23.01.2013

Nebudem sa hádať o nepodstatné gorálky.

Každopádne ste napísal niečo v zmysle, že vysoká detská úmrtnosť v Sierra Leone ide na vrub občianskej vojny.

Súhlasím. V snahe znížiť detskú úmrtnosť treba teda v prvom rade zamedziť vojnám (vrátane občianskych) - akékoľvek očkovanie je v takomto prípade druhoradé či skôr treťoradé.

Re:stydím se za vaše laické názory!!!

ferko | 17.01.2013

ja sa zbierok na očkovanie detí v Afrike nezúčastňujem, nechcem sa podieľať na kaličení afrických detí...
Toť očkovacia kampaň novou vakcínou proti meningitíde A má na svedomí ochrnutie desiatok afrických detičiek :(

https://vactruth.com/2013/01/13/children-paralyzed-by-vaccine/

Re:Radost :-)

D-P | 08.04.2014

Klystýr bych doporučila jako laik lékařům, kteří studují pouze materiály vydávané výrobci léků a nevěnují se dostatečně své skutečné vědecké osvětě a dalšímu sebevzdělávání, aby byli kompetentní poučovat druhé o zdraví. Vystudovali vysokou školu, čtou letáčky a publikace výrobců farmak, a to jim vystačí až do konce ordinační kariéry. Kdyby tak jednali všichni vysokoškoláci (a nejen oni, ale všichni odborníci...) ve všech oborech, to by to ve společnosti za krátko nepěkně vypadalo.

Pavel Jurena

J.C. | 08.01.2013

Naprosto souhlasim s pani Monikou.

Vubec nechapu, co se vmesujete do diskuze. Vite, tlachat umi kazdy. Bohuzel v dnesni spolecnosti je byrokracie a penize mocnejsi, takze i v pripade,ze je UPLNE jasne,ze dojde k poskozeni zdravi ci umrti po vakcinaci lekari Vam budou do oci lhat a rikat, ze to neni mozne, aby problem nastal po ockovani. Ja mam bohuzel tragickou zkusenost, kdy po serii ockovani doslo u me dcery k poskozeni mozku, a naslednemu umrti ve veku skoro 6ti let. To, jake bolesti mela nebudu rozebirat, ani to, jak tezke je se s tim vyrovnat. Vite ovsem, co je nejhorsi? Kdyz nechate dite v nemocnici, 4 roky na nem delaji pokusy, moznost poskozeni z ockovani se nepripousti a ve finale Vas nuti,abyste ockovali i Vase dalsi deti!!!! Vy mily pane, jste ignorant, stejne jako to prevazujici procento lekaru zdemagogovanych farmaceutickym byznysem. Je mi vas opravdu, ale opravdu lito.

vyhladujte zlých doktorou

skeptyk | 08.01.2013

Môžem potvrdiť že ja na mňa skúšali všetkých 5 bodov. Prvýkrát som sa zasmial, druhýkrát som vypleštil oči a tretíkrát som si zobral kartu. Teraz nemám doktora a nechýba mi.

Kto je Pavel Juřena

Lucia M. | 08.01.2013

Bacha na to !!!!
https://www.moje-pravdy.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1167:energetiti-upii-z-ie-lidi-a-rostlin&catid=35:zajimave-lanky&Itemid=73

Re:Kto je Pavel Juřena

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Ako tento odkaz súvisí s témou článku?

Re:Re:Kto je Pavel Juřena

Lucia M. | 08.01.2013

aby sme sa tu zbytočne nerozčulovali kvoli niekomu a neuvolnovali tým smerom energiu, ale ved kludne to možeš zmazať ked chceš :)

Re:Re:Re:Kto je Pavel Juřena

Zojita | 08.01.2013

Pectore, Kulata Krychle a podobne ho.na

Re:Re:Re:Kto je Pavel Juřena

Ing. Marián FILLO | 13.01.2013

No dobre. Vzdialene to súvisí...

Senior

Helena | 07.01.2013

Dnešný článok na www.naturalnews.com - o tom ako očkovanie zničí imunitu a aké nebezpečné veci sú v očkovacích látkach. https://www.naturalnews.com/038583_vaccines_RSV_immune_system.html
Musíme si dávať pozor čo jeme, v akom prostredí sa pohybujeme - len takto si zlepšíme imunitu.
Chvála Bohu že máme takých ľudí ako je Ing. Fillo a MUDr. Eleková čo sa týmto zaoberajú.
Čítala som že pani Dr. Eleková je obv. lekárka. Škoda že nie v Bratislave, veľmi rada by som sa stala jej pacientkou.

nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Nejlepší způsob jak obrat pacienty o peníze je postrašit je takovýmito články a pak je oškubat ve stylu paní Elekové, různými zbytečnými "vyšetřeními" a léčbou homeopatií. Pokud chce paní Eleková praktikovat léčitelství, nechť vrátí svůj diplom a přestane používat titul MUDr.

Re:nátlaky

krútilko | 07.01.2013

Pán Pavel, najlepší spôsob ako obrať pacienta o peniaze a o jeho zdravie je, že mu lekári podávajú lieky a vakcíny s nežiadúcimi účinkami a potom sa na ňom pakujú další lekári, ktorí "liečia" nežiadúce účinky a tak dookola....A kedže naša úžasná medicína sa snaží takto liečiť všetko, kto na to dopláca???Ten článok nemá ako strašiť(je to fakt), strašia v ňom tí lekári pacientov, lebo nemajú argumenty....

Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Pane krútilko, pokud mluvíme o nežádoucích účincích, bavíme se v naprosté většině případů o zarudnutí v místě vpichu jehly, což ne normální. Můžeme se bavit o rekaci organismu očkovaného, který si buduje díky antigenu obranné látky proti případné budoucí nemoci. Bouřlivé reakce organismu se vyskytují jen velmi vzácně. Já sám jsem měl reakci na očkování proti tetanu. Nakonec jsem se dozvěděl proč. Přepravní službě bohužel po cestě vypovědělo chlazení a řidič nic nenahlásil. Na očkování jsem nezanevřel. Buďme rádi, že máme vakcíny, které nás ochrání(rozuměj pomohou bojovat) před tetanem, klíšťovkou a dalšími velmi zajímavými nemocemi. Proti očkování žádné relevantní argumenty nejsou. Argumenty mají jen ti, kteří se snaží přivydělat si na nebohém a důvěřivém pacientovi nad rámec pojištění. Takto činí i paní doktorka Eleková. Stačí se podívat na její osobní stránky na internetu.

Re:Re:Re:nátlaky

ferko | 07.01.2013

...prirodzená imunita (vrodená) dokáže bojovať so všetkými ochoreniami, imunitný systém je tak dokonalý, že ON sám najlepšie vie AKO!...nepotrebuje k tomu sprchu škodlivých látok vakcínou vpravených neprirodzenou cestou...nie vakcínou získaná , ale VRODENÁ imunita je tá, ktorá chráni...problém vakcinácie je ale v tom, že práve tú vrodenú poškodzuje...hmm

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Když to dovedu ad absurdum, bylo by fajn kdyby slabší kusy poumíraly a ty zdravé přežily. Nebylo by pak potřeba očkování. S tím mohu souhlasit :)

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

ferko | 07.01.2013

Naozaj nerozumiem, s čím súhlasíte?...a aké slabšie kusy máte na mysli, mohol by ste byť konkrétnejší?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Slabší kusem rozuměj člověk, který se viru nedokáže ubránit a podlehne(zemře). Pak by byla imunita přirozená a na takové úrovni, že by vakcín nebylo zapotřebí. Totéž se dá aplikovat na antibiotika. Ale nechejte někoho zemřít jen tak bez pomoci, lidé mají od nepaměti soucit a to je průser, díky němuž vznikly vakcíny a ostatní léky.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Marta L. | 07.01.2013

Ano, ja som si prišla pre pomoc k lekárovi a on ma pomocou antibiotík otrávil! Vyste tiež taký slabší kus, chýba vám logika a zdravý inštinkt a ........pud sebazáchovy.....

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Můžete mi vysvětlit proč chodíte k lékaři, který vás podle vašich slov chce otrávit? Vykašlete se na něj a bojujte s nemocí sama? Alternativních postupů jak se léčit je na internetu dost, nemyslíte?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

"Můžete mi vysvětlit proč chodíte k lékaři, který vás podle vašich slov chce otrávit? Vykašlete se na něj a bojujte s nemocí sama? Alternativních postupů jak se léčit je na internetu dost, nemyslíte?"

Presne ako hovoríte, pán Juřena.

Od 18 r. mám zdravotnú dokumentáciu doma a nikdy som u žiadneho praktického lekára pre dospelých nebol. A ani mi nechýba.

Má to jednu veľkú výhodu: nemá ma kto zavolať na povinné očkovanie.

Jedna moja kamarátka má takto doma aj zdravotné dokumentácie svojich dvoch detí, odkedy sa pohádala s pediatričkou. A tiež sa nesťažuje. Otázke zdravia a liečenia sa rozumie očividne lepšie než jej bývalá pediatrička, takže jej deti nie sú prakticky nikdy choré do tej miery, že by si to vyžadovalo nejaké potvrdenie od lekárky.

Konečne niečo, v čom s Vami môžem plne súhlasiť.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Lucia M. | 08.01.2013

Marián , čo sa stane v prípade že odhlásim syna od pediatra? čo sa práva týka.. Tam sa odoberajú iba tie prídavky 22 eur či ako to je presne? vieš poradiť?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Pokiaľ Ťa nikto neudá na ÚPSVaR, tak Ti budú prídavky vyplácať naďalej. Ale ÚPSVaR kontroluje (v prípade udania) len to, že či chodíš na preventívne prehliadky. Tie sú u detí nad rok a pol len raz za dva roky. Takže by si si teoreticky mohla zaplatiť z vlastného vrecka preventívnu prehliadku raz za dva roky u ľubovoľného pediatra (u ktorého nebude Tvoje dieťa vedené) a bolo by to v pohode a nemohli by Ti tie prídavky odobrať.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Lucia M. | 07.01.2013

Mýlite sa o5. Vakcíny a lieky vznikli vďaka Rockefelerovi a jeho skupine, zistil že v zdravotníctve sa dá náramne zbohatnuť ked ludom nabulíkujete bludy a vyvoláte v nich strach. Podlomené zdravie, nízka imunita sa dá výborne zvládnuť vhodnou stravou, kvalitnými vitamínmi, otužovaním, optimizmom. Zbytočne budete do ludí pichat vakcíny a zvyšovať tým akože imunitu napr v rozvojových krajinách ked tam niet ani len pitnej vody, o strave a výžive nehovoriac. Tí ludia umierajú na bežné infekcie napriek vakcínam

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Promiňte, ale to snad nemyslíte vážně :))))))))))) Omílaná mantra Rockefeler mě vždy rozesměje :)))))))))))))) Nikdo tady neříká, že se na zdravotnictví nedá zbohatnout, je byznys jako každý jiný! I vy máte šanci zbohatnout, nikdo vám neupírá právo rozjet například kšeft s přírodními doplňky stravy :)))). Ony ty obrovské peníze co se točí ve farmafirmách jdou z valné většiny na výzkum, ale to asi nevíte ...

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

krútilko | 08.01.2013

Pavel, tak zdravotníctvo je biznis, ako každý inýýýý??!! To nemôžete myslieť snád vážne!! Bohatnúť na nešťastí druhých je neetické a nemorálne!Podla vás je to v poriadku? Nevychádzam z úžasu, akí +++++ existujú... Tie peniaze farmafiriem, čo idú na "výskum" idú hlavne na miliardové pokuty za podvody, úplatky, mimosúdne odškodnenia za poškodenie a smrť pacientov, na súdy, právnikom atd....ste zabudol, alebo asi nevíte....

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Houby s octem, nemorální by bylo nechat lidi "chcípat" bez léků a vakcín.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

krútilko | 08.01.2013

Ano, ale len za predpokladu, že lieky a vakcíny neškodia, ale LEN pomáhajú...a také ešte nevynašli....otázka je, či by o to "biznis" stál - vyliečiť si pacientov a potom by ryžovali na kom?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Lucia M. | 08.01.2013

Ale ved presne o to tu ide, že Vy si myslíte že mať biznis z chorých ludí je OK, a ja tvrdím opak. Potom nech lekári neskladajú Hippokratovu prísahu, lebo ju denodenne porušujú, nezaslúžia si ani diplom ani úctu ani peniaze že privedú ludí na cintorín a farma im za to ešte aj zaplatí. Vy máte iné hodnoty: zarábať aj cez mrtvoly, na to každý ale chrbotvú kosť nemá .

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

filip | 08.01.2013

Tak teba "omílaná mantra Rockefeler vždy rozesmeje"

Ty si vo svojej obmedzenosti určite myslíš,že aj dolár tlačí vláda USA,pravda?Veď keby nie,určite by nám to odborníci v telke povedali...
https://www.chelemendik.sk/Astromedicina_versus_vedecka_medicina__61561394.html

https://www.chelemendik.sk/O_nutnosti_znarodnenia_americkeho_Federalneho_rezervneho_systemu_393878899.html

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

lastivka | 08.01.2013

riadna naivita :))))

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

ferko | 07.01.2013

A prečo sa nedokáže ubrániť?...preto, lebo očkovanie potláča (poškodzuje) vrodenú imunitu, ktorá je zodpovedná za boj s vírusmi...vakcíny majú na imunitu presne taký istý vplyv ako chemoterapia, dal by ste si preventívne jeden protokol onkoliečby na vylepšenie imunity?..aj to je pomoc :)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Nepotláča, stimuluje :)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

ferko | 08.01.2013

stimuluje protilátkovú pane, ktorá Vám je na houby, zároveń potláča protiinfekčnú a protinádorovú (tú vrodenú), ktorá je rozhodujúca :)..........chýbajú Vám základné vedomosti vidím

Re:Re:Re:nátlaky

Iskander | 07.01.2013

Pane Pavle ked tvrdite ze proti ockovaniu ziadne relevantne argumenty nie su tak neviem co robite na tychto strankach - su tu totiz stovky odkazov na oficialne aj neoficialne studie ohladom rizik ockovania. Moj rodinny prislusnik sa stal mentalne postihnutym prave z ockovania - a na to mam papiere od lekarov. A ak sa pozriete do pribehov zo zivota na tejto stranke tak zistite ze nie je sam. A to este kolko rodicov bud internet nema, tuto stranku nenavstivuje, alebo sa nezamysla nad dovodom rodinnej katastrofy. To ze vy nemate nikoho postihnuteho(teda aspon o tom neviete ze mate-napr. alergiou, cukrovkpou atd..) - to neznamena ze vsetci ktory sa zamyslaju nad vecami a zvazuju pro a proti su blbci. Skor si to myslim opacne - blbci su ty ktory bezhlavo nasleduju dogmy a nesnazia sa rozhodovat sami-samostudiom a pouzivanim rozumu. K pani doktorke len tolko-nepoznam ju osobne, som zo slovenska,takze nie som ziadny potencionalny klient-predsa mi mailami velmi pomohla - nezistne a napomocne. Jedine co jej mozno vytknut-teda osobou ako ste vy je to ze sa o veci zaujima a premysla-na rozdiel od vacsiny lekarov zistuje aj sama a neriadi sa automaticky dogmami ako vy.

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Ahoj, byl bych rád, kdyby jsi mi ten papír poslal. Třeba se začerněnými osobními údaji. Šlo by to?

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Iskander | 07.01.2013

Nie,neslo, bohuzial tie papiere nemozem nikomu poslat -iba ak ukazat nazivo - ako to ukazem aj SUKL - totiz nejde o moje dieta chvalabohu, a nebudem posielat papiere cloveka co mi doveroval a dal mi to vsetko prefotit(je to vela diagnoz a sprav samozrejme-nie jedna).Neuveril by si ani kebyze to mas priamo pod nosom. Ty veris len tomu co je vseobecne prijate a beries to ako samozrejmost. Ukazal som ten papier svojmu pediatrovi-aj svojmu kamaratovi lekarovi-bolo to encyklopedicke spravanie - obdivaja krutili hlavou a vykrucali sa ze to asi nemoze byt tak,ze sa urcite mylili(aj ked je tam viac lekarskych sprav od viacerych lekarov). Takze tak - clovek veri tomu comu chce uverit-kebyze tvoj syn,dcera skolabuje 2 dni po ockovani uz by si asi povedal ze to s tym nesuvisi - lebo vedecky prijaty fakt je ze to nie je mozne.Inac ten papier ukazem velmi rad SUKL, som zvedavy co mi na to povedia - ale uz to tusim,lebo som to ukazoval na ich specialnej ockovacej poradni - toto su ojedinele pripady - 1 z miliona a tak dalej...Len na jedno nezabudni - kazdy skor ci neskor zisti ako to cele v skutocnosti vyzera - bohuzial az na vlastnej chybe. Ked ti ta tvoja slavna a stopercentne vierohodna medicina otoci chrbat - musis si vyriesit svoje problemy sam..

Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 07.01.2013

Výrobca vakcíny Infanrix Hexa udáva tzv. "neobvyklý" (rozumej: encefalitický) plač vo frekvencii viac než 1 z 10 očkovaní. To je dosť búrlivá reakcia - tí rodičia, čo to zažili, vedia svoje. A vyše 10% sa mi teda javí byť naozaj dosť.

Okrem toho, alergie (ktorých zásadným podnecovateľom je hliník - hlavne (aj keď nielen) vo vakcínach) sú už tak časté, že viac než 1 z 3 detí je alergické aspoň na niečo (ak nie na viac vecí naraz) a ešte sa väčšina z nás zrejme dožije času, kedy každé druhé dieťa bude alergické.

Takže vravíte "vzácně"?

Neviem, či sa mám smiať alebo plakať...

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Ahoj admine, jelikož jsi vystudoval a užíváš zřejmě zaslouženě titul ing., osvětlíš nám, kteří vzdělání nemají, jak vlastně funguje hydroxid hlinitý v těle, co se s ním děje, jak se vylučuje a zda se vůbec vstřebává. Na to bych prosil navázat jak se podílí hydroxid hlinitý na alergiích. Nemám zájem o přednášku o hliníku obecně.

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

OK, tak keď si tykáme, tak dobře, Pavle.

Prvá otázka je, či hliníkový adjuvant je spojený s antigénom dlho alebo krátko. Odpoveď: väčšinou sa odpojí do 15 minút:
https://docs.lib.purdue.edu/dissertations/AAI9818962/
Teda aspoň mne 15 minút ako veľmi dlhá doba nepripadá.

Takže po cca 15 minútach hydroxid hlinitý z väčšej časti odpadne od antigénu.

Druhá otázka je rozpustnosť hydroxidu hlinitého vo vode.
Hydroxid hlinitý je ťažko rozpustný (nie úplne nerozpustný) pri správnom fyziologickom pH v ľudskom tele (7.34–7.45). Stačí však malá zmena pH smerom ku kyslému (obdobne ako sa to deje pri kyslých dažďoch) a už sa rozpúšťa oveľa lepšie:
"At physiological pH, aluminum forms a barely soluble Al(OH)3 that can be easily dissolved by minor changes in the acidity of the media"
https://emedicine.medscape.com/article/165315-overview

Čo ešte je v každej neživej vakcíne so zložkou proti tetanu a/alebo záškrtu?
Áno, správne, FORMALDEHYD. Tetanový i záškrtový toxín sa totiž inaktivujú formaldehydom:
https://medical-dictionary.thefreedictionary.com/toxoid

Okrem toho, že formaldehyd je sám o sebe prudko škodlivý, v tele sa mení na kyselinu mravčiu:
https://cs.wikipedia.org/wiki/Formaldehyd

No a tu máme práve tú malú zmenu pH, ktorú treba na rozpustenie hydroxidu hlinítého, ktorý je pri fyziologickom pH ťažko rozpustný.

Akonáhle máme hydroxid hlinitý rozpustený na vodu a ióny čistého hliníka, môžeme postúpiť k už pomerne dobre známym faktom a mechanizmom škodlivosti samotného hliníka.

Takéto veci Ťa na fakulte neučili?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Přesně to jsem chtěl slyšet. Hydroxid hlinitý rozpustí pouze silná zásada nebo silná kyselina. Kdyby jsme píchli nedej bože vakcínu vetřelci(film Alien), dozajista by se tato látka vstřebala do jeho organismu. Je nemožné aby se pH krve byť jen přiblížila hranicím, při které se tento gel začíná rozpouštět. Co by se stalo, lze nastudovat na internetu :) Nechci tvrdit, že je hydroxid hlinitý v těle zcela nerozpustný, to není, ale vstřebá se ho pouze mikroskopické množství v porovnání např. s dýcháním nebo příjmem z potravy.

Žádnou fakultu nemám :D

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

OK, takže nemáš žiadnu vysokú školu? Rozumiem tomu dobre?
Niežeby na tom nejak záležalo, ak by si mal dobre podložené vecné a logické argumenty. Zatiaľ si ale neuviedol nijaké podklady pre svoje tvrdenia o (ne)rozpustnosti hydroxidu hlinitého.

Pýtam sa Ťa teda: odkiaľ vieš resp. ako si zistil, že hydroxid hlinitý je v krvi takmer úplne nerozpustný (ani pri acidóze), ba dokonca, že je takmer úplne nerozpustný ani v pokožke, ktorá má pH o cca 1,9 nižšie (kyslejšie) než krv?

A stále si si nevšimol, že vakcína sa zásadne nepichá do krvi?
Je to napísané ako dôrazná výstraha v každom jednom príbalovom letáku k akejkoľvek vakcíne. Argumentovať všeobecne známou takmer úplnou nerozpustnosťou hydroxidu hlinitého pri SPRÁVNOM fyziologickom pH krvi je teda jaksi "mimo mísu".

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

No a hliník sa z tela vylučuje obličkami (ledvinami) a následne močom, ale to najprv musí byť v obehu a antigén z neho desorbovaný, lebo komplex antigén-hydroxid hlinitý má príliš veľkú molekulu na to, aby bola odfiltrovaná obličkami.

Ióny hliníka (vzniknuté rozpustením hydroxidu) sa vstrebávajú na rôznych miestach v tele veľmi dobre a robia tam všakovaké šarapaty:
https://emedicine.medscape.com/article/165315-overview#a0104

Keďže obličky sú kľúčové pre rýchle vylučovanie hliníka, pri zníženej kapacite (dysfunkcii) obličiek človeku hrozí otrava hliníkom oveľa viac než pri obličkách fungujúcich naplno. Otázkou teda je, prečo sa - keď nič iné - pred očkovaním netestuje stav obličiek.

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Jo, a aby som nezabudol:
vakcíny sa zásadne NIKDY nepodávajú do krvi (intravenózne), ktorej pH je ideálne také, že je v ňom hydroxid hlinitý ťažko rozpustný, ale
a) do svalu (intramuskulárne)
b) do pokožky (intradermálne)
c) pod pokožku (subkutánne)

pH pokožky je cca 5,5 a teda kyslé, rozumej: hydroxid hlinitý je pri takom pH oveľa rozpustnejší než v krvi zdravého človeka.

Okrem toho dnes mnoho ľudí trpí acidózou (prekyslením), takže pH krvi majú nižšie než 7,35 a teda je u nich pravdepodobnejšie, že sa im hydroxid hlinitý bude rozpúšťať aj v krvi.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Ani při pH 5,5 nedochází ke vstřebávání hliníku v množstvích jakých uvádí protivakcinační veby. Větší množství se do těla dostane dýcháním či potravou. Jestli jsem četl dobře, tělo odbourává hliník docela úspěšně a zůstává v něm viset jen velmi malé množství, které neškodí. Není nad vlastní bádání, zajděte si do laboratoře, kupte si hydroxid hlinitý a zkoušejte reakce s kyselinami a zásadami. Pak poznáte, že i při pH 5.5 se uvolňuje skoro kulové s přehazovačkou :))

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Do tela sa síce dýchaním a potravou dostane väčšie množstvo, ale hneď z neho aj vylezie v priemere 99,7% "skonzumovaného" hliníka.

Oproti tomu je pri injekčnom podaní vstrebaných 100%. Rozdiel cca 300-násobný.

Skúste nejakú štúdiu alebo článok v peer-reviewed časopise, podľa ktorej sa pri pH 5,5 a za prítomnosti formaldehydu, následne premeneného na kyselinu mravčiu, nerozpustí významné percento hydroxidu hlinitého.

P.S.: Mňa nezaujímajú z prsta vycucané tvrdenia na pro- či anti-vakcinačných weboch, ani tie Vaše, ale seriózna veda. Alebo chcete povedať, že ste osobne skúšal rozpustnosť hydroxidu hlinitého pri pH 5,5 a štipke kyseliny mravčej? Ak nie, odkiaľ máte informácie o rozpustnosti hydroxidu hlinitého? Zaujímajú ma zdroje, o ktoré opierate svoje sebavedomé tvrdenia o rozpustnosti hydroxidu hlinitého. Dal som Vám odkaz na mainstreamovú medicínsku stránku, na ktorej sa píše:
"At physiological pH, aluminum forms a barely soluble Al(OH)3 that can be easily dissolved by minor changes in the acidity of the media"
Myslím, že zmenu pH o 1,85 nadol možno v pohode kvalifikovať ako "minor change", možno aj "medium change".
Ak máte zdroje, ktoré tomu protirečia, napíšte sem, prosím, odkazy na ne.

Len pre zaujímavosť: kyselina mravčia má pH 2,2:
https://chemportals.merck.de/slovakia/chemicals/kyselina-mravčia-98-100-%25/MDA_CHEM-100264/p_enmb.s1LiE4AAAEW7.AfVhTl

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

chemik | 08.01.2013

Biochémia hliníka je do značnej miery určená jeho mocenstvom, veľkosťou iontov a redukčnými chemickými vlastnosťami. Polomer iontov Al3+ je 54 pm a to je dostatočne podobné s iontami železa Fe3+ (65 pm) k tomu, aby sa dali sledovať niektoré z jeho metabolických ciest. Postup týmito dráhami je zastavený v stupni, kde je železo transformované do bivalentného Fe2+ stavu. Hliník je tiež dostatočne podobný s vápnikom a môže byť spoluvylučovaný do kostí. Naviac hliník špecificky viaže fosfát a dáva potenciál k tomu, aby sa viazal s DNA, ATP a mnohými inými biomolekulami. („4“)
V krvi je hliník prepravovaný hlavne železo-viažucou bielkovinou, transferinom, ale jeho afinita k nemu je nižšia v porovnaní s Fe3+. Následkom toho, hliník železo z transferinu nevytesní. Ďalej sa viaže s proteínmi o nízkej molekulárnej hmotnosti a v týchto komplexoch môže prestupovať z krvi do tekutín obklopujúcich tkanivá. Predpokladá sa aj, že hliník môže viazať kyselinu kremičitú a vytvoriť hlinitokremičitanové koloidné častice, ktoré sa potom ukladajú do retikuloendoteliálnych orgánov. Zo začiatku je hliník rýchlo odstraňovaný z krvi do ďalších telesných tekutín a pripravený k vylučovaniu, ale následne sa pomer strát spomalí. Štúdie na dobrovoľníkoch ukázali, že viac ako polovička iontov opustila krv 15 minút po podaní a po jednej hodine bolo stratených približne 68% iontov. Po prvom dni zostalo v krvi asi 2% iontov a po piatich dňoch približne 0,4%. (4) V štúdii s použitím 26Al bolo zistené, že prvý deň po intravenóznej aplikácii bolo 99% krvného hliníka distribuovaných v časti plazmy a iba 1% v erytrocytoch, ale 880 dní po aplikácii bolo s erytrocytmi spojených až 14%. Pravdepodobne dochádza k začleneniu hliníka do červených krviniek behom erytropoézy. (40) Intravenózne vystavenie hliníku z dialyzátu, parenterálnej výživy, vakcín a imunoterapie predstavuje významný zdroj absorpcie hliníka. U králikov, ktorým bol intramuskulárne vstreknutý fosforečnan, bol hliník distribuovaný do viacerých orgánov, vrátane mozgu. Ten predstavuje dôležitý orgán pre toxicitu hliníka. Kov je schopný prenikať hemato-encefalickou bariérou. Odstránenie hliníka z mozgu je oveľa pomalšie ako z ostatných orgánov, možno kvôli nedostatočnému neurónovému obratu. Polčas rozpadu vylúčenia hliníka z ľudského mozgu je vypočítaný na sedem rokov. Možným mechanizmom prenikania hliníka do mozgu je sprostredkovanie cez transferin. Transferinové receptory sú prítomné v mozgových kapilárach endoteliálnych buniek, chóriovom plexe epiteliálnych buniek, neurónoch a tiež gliových bunkách. Ďalšími mechanizmami vstupovania hliníka do mozgu môžu byť nešpecifické procesy, ako je difúzia malých molekúl viazaných na kov. Prestúpenie hliníka do mozgu môže byť kombináciou špecifických i nešpecifických procesov. (2)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

chemik | 08.01.2013

Hlavným miestom ukladania hliníka je kostra. Vo vnútri kostry sa hliník, tak ako väčšina iných polyvalentných kovov najskôr ukladá ako veľmi tenká vrstva na povrchu kostí. Mechanizmus ukladania zistený nebol, ale sú navrhované tri možné spôsoby: zachytenie hliníkových iontov vo vnútri existujúcej minerálnej kosti, inkorporácia hliníka do novej minerálnej kosti v mieste apozície kosti a väzba kovu na kyslé organické komponenty kostnej matrix, napríklad fosfoproteíny. Následne hliník zostáva na povrchu kosti, pokiaľ nie je povrch odstránený ostoklastami alebo je prekrytý novovytvorenou vrstvou. Tieto procesy vedú k postupnému presunu hliníka z povrchu kosti do objemu kostnej matrix.

Re:Re:Re:nátlaky

Eva Juhárová | 07.01.2013

prosím Vás, naštudujte si niečo o mechanizme účinku vakcíny, lebo toto tu sú také milé idey, myšlienky, ako má a a ako nemá pôsobiť vakcína, jedna perla za druhou .
:-)
Hneď prvý spomeniem milý preklep, chybička se vloudila a možno povedala to správne:
"pokud mluvíme o nežádoucích účincích, bavíme se v naprosté většině případů o zarudnutí v místě vpichu jehly, což ne normální."
Presne tak :-)

Ale teraz vážne:
"Můžeme se bavit o rekaci organismu očkovaného, který si buduje díky antigenu obranné látky proti případné budoucí nemoci"
-a hliník, teda jeho soli, bez ktorých by k žiadnemu účinku antigenu samotného nedošlo, ten sa vari "odstěhoval do Humpolce"?

Naozaj si trúfate povedať, že " Proti očkování žádné relevantní argumenty nejsou."?
Platónsky idealizmus na nesprávnom mieste čistá naivita, svatá prostota.

A aj keby naskrze neboli tie argumenty - asi máte na mysli vedecké- skúste si predstaviť argumenty etické, podopreté napríklad niečím takým, ako historická skúsenosť. Hádam Vám len niečo hovorí Norimberský kódex a aj okolnosti, za ktorých bol prijatý. Právo jednotlivca rozhodovať o sebe. Nie slepá poslušnosť, lebo bolo-nebolo dačo vedecky dokázané.

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Vy snad nemáte možnost volby? Nutí vás někdo abyste chodila k lékaři, ke kterému nemáte důvěru? Mezi běžným doktorem a léčitelem není rozdíl, oškubat vás mohou oba.

Dále bych se chtěl zeptat, jestli něco víte o hydroxidu hlinitém a jeho chování v tělě. Ikdyby jste se snažila sebevíc, tělo ho nevstřebá(možná nejaké mikroskopické množství v porovnání s denní expozicí např. dýcháním, jídlem atp.). Jak tedy může látka, která se nerozpustí a tělem vyloučí poškozovat? Něvěříte mi? Zajděte si do libovolné labiny a zaexperimentujte. Hydroxid ve formě gelu je levná záležitost a vaše vlastní krev vás nic stát nebude ;) Pak si můžete svůj pokus nechat zanalyzovat. Jestli nevěříte vakcíně, můžete si nechat udělat rozbor. Není nad vlastní poznání.

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Eva Juhárová | 07.01.2013

tak si prosím detaily.
mám zobrať akože odobratú krv v skúmavke, dať ku nej kus toho gélu a pozorovať, čo sa stane?
a toto si dať otestovať?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Vy jste na škole neměli chemii? :)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Eva Juhárová | 07.01.2013

mali, ale z Vášho popisu naozaj neviem, či toto všetko skúšať v skúmavke, či si to dať pichnúť, tak sa uisťujem:-)

alebo ak robím akúkoľvek chybu vo svojom nepochopení veci, vysvetlite mi prosím presne, ako má taký experiment vyzerať

a bacha, hovoríte s človekom, čo má IBA maturitu, takže poprosím zreteľne, polopate :-))))))))

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Aby bol ten experiment korektný, bolo by tam treba ešte pridať nejakú-tú kyselinu mravčiu na ktorú sa v tele premení formaldehyd, ktorý je prítomný v každej jednej vakcíne so zložkou proti tetanu, záškrtu a/alebo čiernemu kašľu.

To by ma celkom zaujímalo, ako by tá kyselina mravčia ovplyvnila výsledky toho experimentu. Hmmm... hmmm... hmmm...

Re:Re:Re:nátlaky

krútilko | 07.01.2013

To, že lekári nevedia vyhodnotiť nežiaduce účinky vakcín neznamená, že nie sú!! A naozaj sa nebavíme o opuchu a vpichu.Prečítajte si na tejto stránke PRIBEHY, až zistíte o čom je reč a budte rád, že ste po tej tetanovke neochrnul, to by ste ani tento príspevok nemohol napísať..

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Neochrnul, stačila černá mast :). JPP příběhy číst nehodlám, nemají tu správnou informační hodnotu, promiňte, studie s oponenturou má větší váhu.

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

krútilko | 07.01.2013

Ak pre vás nemajú priame svedectvá, príp. fotografie a videá správnu informačnú hodnotu,priamych účastníkov POKUSOV a ich detí, tak vám naozaj tie oči neotvorí nič a pôsobí to desivo, že si takto dovoľujete do poškodených utierať hubu...brrrr

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Omlouvám se, ale žalobu na farmaspolečnosti, lékaře nepodloženou řádnými důkazy vám vyšetřovatel a soud neuzná. Asi tak.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Lucia M. | 07.01.2013

Súd Vám neuzná žalobu na farmaspoločnosti ani na lekárov aj keby ste mali miliony dôkazov, štúdií a čo ja viem čoho. Majú totiž najlepších právnikov , zaplatených mienkotvorných doktorov, podplatených vedcov. Na takúto obludnú mašinériu nemá nikto, ani Vy , ani ja. Jeden jediný spôsob ako tento systém poraziť je uplne sa na nich vykašlať a prestať využívať ich služby. Keby si každý jednotlivec sám uvedomil , že on jediný si je sám zodpovedný za svoje zdravie a podla toho žil a stravoval sa a prestal využívať služby doktorov tak celý systém skolabuje a rozloží sa sám. Inej cesty niet. Jediný význam spomedzi doktorov majú chirurgovia a záchranári, ostatní môžu ísť domov

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 08.01.2013

Vy asi nežijete v právním státě, hm, nějak se mi tomu nechce věřit. Vy žijete v Somálsku? :))) Kdyby se na důkazech pracovalo stejně tak intenzivně jako se tady kafrá o vrazích, travičích a Rockelferových, bylo by zpracovaných žalob docela dost. Kolik že vás tady je? Jen jeden? To se mi nechce věřit. Místo poraženeckých keců začněte něco dělat! Nebo snad nemáte ty svoje důkazy, které ukazují na lži farmafirem?

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Lucia M. | 08.01.2013

Nie Pavel, nežijem v Somálsku, žijem na Slovensku čo je podla mna čo sa práva týka uplne porovnatelné so Somálskom. Ja žijem v realite, vy asi v nejakom sne z ktorého Vás pravdepodobne zobudí iba Vaša osobná skúsenosť.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Žiaľ, na Slovensku je to so žalobami na výrobcov vakcín ohľadne nežiaducich účinkov povinného očkovania absolútne nepriechodné. Tak je, žiaľ, nastavený právny systém - aby to vyhovovalo Big Pharme. Však neplatí lobbistov len tak pre nič, za nič.

V Česku je to podobne ako u nás, aj keď vymáhateľnosť práva je v Česku predsa len o nejaký ten stupeň vyššia než u nás. Ale stále veľká bieda.

V USA sú výrobcovia vakcín za nežiaduce účinky očkovania od r. 1985 zo zákona nežalovateľní.

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Monika | 08.01.2013

Já žiji v ČR a myslet si, že by tu nějaké důkazy obstály je hodně naivní. Obávám se, že nemáte co dělat a tak píšete do diskuzí, protože pokud Vás nezajímá, co se děje doopravdy, ale pouze studie někoho, kdo má prostě jiné studie, než někdo jiný, se stejným vzděláním, pak nechápu, jak sám se sebou můžete žít. Obávám se, že máte trochu temno v hlavě a je třeba dodat trochu světla.
Co se týká Vašich slov:
Vy snad nemáte možnost volby? Nutí vás někdo abyste chodila k lékaři, ke kterému nemáte důvěru? Mezi běžným doktorem a léčitelem není rozdíl, oškubat vás mohou oba.

Odpovídám Vám-ano-nutí! Nutí mě stát,abych nechala očkovat svoje děti, jinak by na mě zavolali sociálku atp.
Ale těžko něco vysvětlovat někomu, kdo nežije v realitě, pouze si čte studie, které ani neudělal sám, ale podsouvá je ostatním, přestože je poze jeho problém, že dal přednost zrovna těmto studiím, před jinými-odlišnými.

Závěrem chci napsat, že pokud byste Vaše názory prezentoval jiným způsobem, dalo by se to považovat za diskuzi, kdy si lidé předávají odlišné pohledy a má to smysl. Vy ale předáváte "svá" moudra takovým způsobem, jako by ony vědecké studie byly Vaše a ještě se snažíte bagatelizovat názory ostatních, Zdá se tedy, že máte nějaký problém a vyhovuje Vám si jej vybíjet na internetu. Přeji Vám ,aby Vám nějaký odborník pomohl-a to na základě vědecké medicínské studie. Buďte Zdráv.

Re:Re:Re:nátlaky

Monika | 08.01.2013

Pane Juřeno, chápeme, že to berete osobně, ale -pokud máte také titul MUDr.- proč si myslíte, že je Vaše pravda pravdivější, než ta paní Elekové?

Re:nátlaky

Marta L. | 07.01.2013

Presne teraz riešim taký problém, lekár mi predpísal antibiotiká, po ktorých som sa takmer zložila...krrrče, bolesi brucha,infekcia a takmer kolaps....pribudli mi dalšie dve diagnozy ako BONUS!!! Nebyť homeopatie, tak neviem ako by som sa z toho dostala, pretože ja sa necítim ako pokusný zajac a už sa nemienim nechať liečiť formou POKUS-OMYL...Doktor samozrejme za nič chúdatko nemôže ani nezodpovedá. Budem to riešiť, nič nedarujem!

Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Homeopatika nefungují a fungovat nemůžou.

Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 07.01.2013

Contra factum non datur argumentum.

Toto je kľúčová zásada logického myslenia. Pokiaľ ju ignorujete, nesprávate sa vedecky, ale ako šarlatán. No a práve teraz ste to urobil.

Máte dvojitý meter:
a) pacient má problém, dostane antibiotikum, problém je preč... vyvodíte z toho, že vďaka antibiotiku sa uzdravil
b) pacient má problém, dostane homeopatikum, problém je preč... vyvodíte z toho, že podaním homeopatika to určite nebude, pretože "Homeopatika nefungují a fungovat nemůžou."

Sorry, ale predviedol ste ukážkový príklad sektárskeho zmýšľania, ktoré nemá s vedou absolútne nič spoločné.

Opakujem:
Contra factum non datur argumentum.

Fakty sú fakty a proti faktu niet argumentu - a je úplne jedno, či si tie fakty vieme alebo nevieme vysvetliť v rámci našej myšlienkovej schémy. Fakty sú fakty a ak ich nerešpektujeme, pcháme hlavu do piesku, zatvárame si pred nimi oči, tak sme mimo vedu.

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ladislav Melisko | 16.01.2013

Tak vy teraz po novom robíte vedu? Máte seriózne vtipnú náladu, počúvajte. Ad homeopatiká (niekto Vám to preloží!: https://www.ted.com/talks/james_randi.html Dám vám hádanku: podľa pravidiel homeopatie - čím menšia koncentrácia "lieku", tým silnejší účinok. Znamená to, že keď vysadím homeopatický prípravok, predávkujem sa ním? ;) Vyliečila vás viera, že ste liečený, nie homeopatikum, lolo. O placebo efekte ste isto čítali aj na stromáckych weboch...

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 18.01.2013

Očividne nerozumiete homeopatii ani za mak, pán Meliško.

Vyššia potencia nemusí nutne znamenať "silnejší" účinok, skôr účinok na inej úrovni/rovine.

Vysadenie lieku nie je vyššou potenciou. Potencovanie znamená, že sa to jednak riedi, jednak pretrepáva. Vysadenie nie je riedením a už vôbec nie pretrepávaním.

A čo chcete dokázať odkazom na TED? Na TEDe Bill Gates povedal, že vakcíny pomôžu znížiť počet obyvateľov. Hmmm...
Tak ak je všetko z TEDu pravda, tak ďakujem za potvrdenie, pán Meliško. :-)

P.S.: Homeopatiu som nikdy neštudoval na žiadnom seminári ani škole, ani ju nepoužívam. Ale poznám aspoň základné princípy a značný počet ľudí, ktorým pomohla. Ale Vy očividne ani len najzákladnejšie základy nepoznáte. Hlavne, že sa hráte na toho, čo pojedol všetku MÚDr.osť sveta. :-))))))))))

Re:Re:Re:nátlaky

Marta L. | 07.01.2013

To, že homeopatika fungujú, mám overené a odskúšané. Nerozumiete ničomu, je to len vaše tvrdenie, hodné fajky dymu. Chodte spať dalej.

Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Spíše bych věřil tomu, že jste se uzdravila svou silou vůle, než homeopatií. :)

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Marta L. | 07.01.2013

No jasné- asi ste veštec-špekulant. Za dva dni by ma z takého stavu nedostal žiadny lekársky" macher".V každom prípade medicína ma poškodila, k tomu sa nevyjadríte, čo??? A bohvie, kolko nás v skutočnosti takto skončilo, ked nikto nikde nič nehlási a potom sa z toho ničoho vytvárajú štatistiky "bezpečnosti"liekov....je to bordel!!

Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Pavel Juřena | 07.01.2013

Společnost je plná srabů, kteří se bojí vystrčit hlavu z písku. Vy jste výjimka? Podala jste trestní oznámení? Jestliže ano, tak vám upřímně držím palce ;)

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Už som videl viac než dosť zamietnutých trestných oznámení na to, aby som mohol s čistým svedomím skonštatovať, že "tudy cesta nevede".

Re:Re:Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Marta L. | 08.01.2013

Trvala som na nahlásení než. účinkov, mali ste vidieť ako sa lekár priečil, pritom je to jeho povinnosť zo zákona!!!Prajem všetkým pevné a výborné zdravie, také, aby boli lekári bez práce a začali by krachovať lekárne, lebo by neboli potrebné....Ved ide hlavne o zdravie ludí, či ???

Re:Re:Re:Re:Re:nátlaky

Ing. Marián FILLO | 08.01.2013

Aj keby si mal pravdu, Pavle,

ako je možné, že homeopat dokáže vyvolať v pacientovi pozitívnu silu vôle a alopat ho doriadi? Kde robí ten alopat zásadnú chybu?

Záznamy: 1 - 100 zo 116
1 | 2 >>

Pridať nový príspevok